וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזואה: "כולם פקפקו בכולם כשחזרנו לאימונים. אני עדיין חושש"

קשר הפועל באר שבע התראיין בפורטוגל: "יצאתי רק פעמים בודדות לסופרמרקט, הפחד קיים, אבל בפורטוגל הרבה יותר גרוע. מקווים שהגביע יחודש". ארגוני האוהדים לשחקנים: "מי שיתבכיין, לא יהיה כאן"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: הפועל באר שבע לאחר העלייה לחצי גמר הגביע

ז'וזואה, קשרה של הפועל באר שבע ובעברו בפורטו, התארח בערוץ הטלוויזיה של מועדון הפאר הפורטוגלי וסיפר על חוויותיו בימי הקורונה.

על הסגר בישראל: "הם היו מאוד קפדניים, הם מיד סגרו את כל הגבולות. ניסיתי לצאת לפורטוגל וכבר לא יכולתי. רציתי להעביר את הסגר עם המשפחה. שדות התעופה נסגרו ואפשרו רק לישראלים שהיו בחוץ לחזור למדינה. רק מרכולים ובתי מרקחת היו פתוחים. עבור אנשים שחלו בקורונה, הממשלה פתחה בתי מלון שבהם ישהו עד להחלמה. היו אפילו כאלה ש'שיחקו' עם זה קצת ואמרו שהם חולים כדי להרוויח חדר במלון בתל אביב. זו עוד דרך להילחם בבעיה בלי לגרום לפאניקה כמו שהייתה למשל במדינות אחרות".

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
נזהר באימונים. ז'וזואה/דני מרון

על התקופה מבחינתו: "אני גר בבניין משותף עם הרבה דירות. זה כמו מיני עיר. היו הקלות ואנשים יצאו לרחוב, אבל אני עדיין חושש. אני עושה כמיטב יכולתי. יצאתי פעמים בודדות לסופרמרקט. אני לא רואה הרבה חדשות כי הן תמיד חוזרות על עצמן וזה משעמם. אני יודע שבפורטוגל גרוע יותר מאשר כאן, אבל המשפחה שלי בסדר".

על האימונים: "אני יודע מה אני עושה וסומך על החברים לקבוצה, אבל גם להם יש חיים וחברים שאני לא יודע מה קורה איתם בתקופה הזו. בימים הראשונים האלה כולם מפקפקים בכולם. הכול יקרה צעד אחר צעד. אפילו לברך אחד את השני לשלום היה מוזר".

על המשך העונה: "אמור להיות לנו פלייאוף וגם הגענו לחצי גמר הגביע. אנחנו באמת רוצים שהוא יתחדש כי אנחנו יכולים לזכות בו. אני חושב שנחזור בסוף מאי או בתחילת יוני, אם יעמדו פה בדרישות. יכול להיות שיקצרו את הפלייאוף. כרגע המדינה לא מוכנה שיהיה בקהל במגרשים, גם לא בתחילת העונה הבאה. ובעלי המועדונים לא רוצים להזרים כסף".

אוהדי הפועל באר שבע. קובי אליהו
כל ארגוני האוהדים בקול אחד/קובי אליהו

הערב פרסם ארגון האוהדים אולטראסאוט הודעה בשם יתר ארגוני האוהדים של הפועל באר שבע, ובה נכתב בין השאר: "הקבוצה לא הולכת לפירוק בשום אופן! השחקנים והאוהדים מבינים את המצב החדש (שהוא לא רק אצלנו אלא בכל המועדונים בעולם). השחקנים והצוות המקצועי מצידם יקצצו כמה שניתן. מי שלא יסכים לקיצוץ הרוחבי, לא יישאר בהפועל באר שבע ומקומו לא איתנו. מי שיתבכיין במצב בו לאנשים אין פרנסה בבתים ועסקים קורסים ויבקש להרוויח 300 אלף דולר נטו ולא 150 אלף דולר נטו בעונה, לא יהיה כאן. יש מציאות חדשה ואנחנו ממליצים לכל המשתכרים הבכירים במועדון, ובראשם השחקנים, להתרגל אליה ולהגיע לפשרות בהתאם למצב. כל מי שמתנגד למתווה, כדאי שיסתכל מה קורה בקבוצות אחרות בארץ ובעולם, ושיידע טוב מאוד שלשים מקלות בגלגלים של תהליך ההבראה למועדון לא ישתלם לו בשום צורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully