וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן הובהל לבית החולים בגלל בעיות לב: "הטיפול המהיר הציל את חייו"

מאמן נבחרת הולנד בן ה-57, שחקן העבר של ברצלונה, עבר צנתור וישוחרר לביתו ביום שני: "למזלו, הוא הובא במהירות לבית החולים"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

רונאלד קומאן, מאמנה של נבחרת הולנד, הובהל היום (ראשון) לבית החולים באמסטרדם בגלל בעיות בלבו. על פי הדיווחים בתקשורת במולדתו, קומאן עבר צנתור אחר הצהריים ואשתו ביאנקה עדכנה כי מצבו יציב. הוא צפוי להשתחרר מחר מבית החולים ויידרש למנוחה בימים הקרובים.

"המהירות שבה הביאו אותו מהבית לבית החולים, והטיפול המהיר שהעניקו לו הרופאים המומחים, ככל הנראה הצילו את חייו והביאו לייצוב המצב", נכתב ב"טלחראף".

קומאן בן ה-57, מגדולי הבלמים של האורנג', זכור מימיו כשחקן ברצלונה, לה העניק את גביע האלופות ב-1992. כמאמן זכה בתארים עם אייאקס, בנפיקה, פ.ס.ו איינדהובן, ולנסיה ואלקמאר, והחל מ-2018 הוא אחראי לשיקום נבחרת הולנד שאותה הוביל ליורו שנדחה ל-2021. לנבחרת הגיע אחרי כמה שנים באנגליה, כמאמן סאות'המפטון ואברטון.

רונאלד קומאן מאמן נבחרת הולנד עם סטיבן ברחוויין. רויטרס
רק בריאות. רונאלד קומאן/רויטרס

קומאן שיחק בכל שלוש הגדולות של הולנד במהלך הקריירה שלו, וכבש 193 שערים, למרות היותו שחקן הגנה. עם אייאקס ואיינדהובן זכה באליפויות, כשעם השנייה גם הניף את גביע אירופה לאלופות ב-1988, ולאחר מכן עבר כאמור לברצלונה והיה חלק מהדרים-טים ההיסטורית של יוהאן קרויף, כולל ארבע אליפויות והגביע האירופי עם השער לרשת סמפדוריה. פיינורד הייתה קבוצתו האחרונה ובה פרש ב-1997, כשבנבחרת הולנד כבש 14 שערים ב-78 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully