וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס פאלופ שחלה בקורונה: "הרגשתי מרוקן, אפילו החלוק כאב לי"

שוער העבר של סביליה היה מאושפז במשך 12 ימים: "לא יכולתי לגעת בראש מרוב כאב, אנשים לא מודעים לעוצמה של המחלה הזאת"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

אנדרס פאלופ, שוער העבר הספרדי שזכה עם סביליה פעמיים בגביע אופ"א, היה מאושפז במשך 12 ימים בבית החולים לאחר שחלה בקורונה. כעת, כשהוא ממתין לבדיקה האחרונה שתוודא כי החלים לגמרי ולאור ההקלות שניתנו לציבור בספרד, פאלופ מנסה לעורר מודעות כדי שאנשים יקפידו לשמור על הכללים ולא ימצאו עצמם במצב דומה לשלו.

"רק כשהחלו השיעולים אז נורות האזהרה הבהבו אצלי", אמר שוער העבר בן ה-46 שהניף שישה תארים עם סביליה וזכה לפני כן באליפות עם ולנסיה כמחליף. "לאחר מכן גם החלו כאבי ראש חזקים. עברו תשע שנים מאז הפעם האחרונה שחליתי בשפעת, וזה היה אחרת לגמרי. חשתי לחץ בחזה, איבדתי את חוש הטעם והריח, ואז גם היה לי חום. הבנתי שזה עלול להיות קורונה והפקדתי את בריאותי בידי הרופאים. הם עשו את הבדיקות והתגלה שאני אכן נדבקתי. נשארתי בבית החולים 12 ימים".

אנדראס פאלופ שוער סביליה. רויטרס
ידע ימים יפים בסביליה. אנדרס פאלופ/רויטרס

פאלופ הוסיף: "בבית החולים, אפילו החלוק שלבשתי כאב לי. לא יכולתי לגעת בראש מרוב כאב, הייתי מרוקן. לא היה לי כוח. חיברו אותי לאינפוזיה ונתנו לי טיפול אגרסיבי. וזה לא שהייתי בטיפול נמרץ או במצב קשה. הייתי יחסית במצב קל, כל הזמן ער. הסבל היה כפול - גם המחלה וגם הדאגה למשפחה. כל הזמן חשבתי על הילדים שלי, על אשתי. הרי נישקתי אותם, היינו יחד עד אז. אבל תודה לאל, הם היו בבידוד ולא התגלו אצלם תסמינים של המחלה".

כעת פאלופ מחכה לבדיקה נוספת שתקבע האם הנגיף כבר לא בגופו: "ברגע שיסתיים הסגר, אגיע לבית החולים לצורך בדיקה אחרונה כדי לראות שהכול נעלם. כרגע אני לא מעז לצאת החוצה. עברתי רגעים קשים מאוד. אנשים לא מודעים לעוצמה של המחלה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully