וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן קלן הביע חשש, המועדון אילץ אותו להתנצל ולשלוח את חברתו לבלגיה

בירגר ורסטראטה הבלגי הגדיר את המצב כ"ביזארי" לאחר שחבריו חלו, וחשש לשלום בת זוגו הנמצאת בקבוצת סיכון. תגובת המועדון הפתיעה

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

פ.צ. קלן ממשיכה להיות הקבוצה הגרמנית שבמוקד ניסיון החזרה לשגרה. אחרי ששניים משחקניה והפיזיותרפיסט נמצאו כחולי קורונה בבדיקה שנעשתה להם, והצהרות המועדון כי הדבר דווקא מחזק את הכוונה לחדש את העונה, הגיע הקשר הבלגי בירגר ורסטראטה והגדיר את המצב כ"ביזארי" בריאיון בבלגיה.

ורסטראטה בן ה-26 סיפר כי הוא טופל במשך שבועות על ידי אותו פיזיותרפיסט שנמצא כנשא של הנגיף והוא גם התאמן עם אחד השחקנים המדוברים, יום לפני הבדיקה. כמו כן, גילה כי חברתו סובלת מבעיית לב ולכן נמצאת בקבוצת סיכון. "הבריאות של המשפחה, בת הזוג, כולם - נמצאת בראש סדר העדיפויות", אמר ביום שישי. "לא אני מחליט מה יעלה בגורל הבונדסליגה, אבל אני יכול להגיד שהראש שלי לא בכדורגל. זה ביזארי שאנחנו עדיין מתאמנים אחרי שהתגלו החולים".

בירגר ורסטראטה שחקן פ.צ קלן. GettyImages
דאג לחברתו. בירגר ורסטראטה/GettyImages

אתמול (שבת) הגיעה התגובה של קלן, שביקשה להבהיר חלק מהדברים ולמעשה אילצה את השחקן להתנצל ואף לשלוח את חברתו בחזרה לבלגיה. "השחקן צוטט כאילו אמר שהכול תוכנן והשחקנים ימשיכו להתאמן יחד גם אם נדבקו, וזה לא נכון", נכתב בהודעה. "על פי ההוראות, רק שחקנים עם שתי בדיקות שליליות יוכלו להתאמן ולשחק בקלן. מהסיבה הזו, כל השחקנים ייבדקו שוב לפני החזרה לאימונים ביום שני".

בהתנצלותו כתב ורסטראטה: "הענקתי ריאיון בנוגע לחשש האישי שלי לכך שחברתי תחלה. הבעתי את דעתי בצורה שגויה בכמה מקומות, ועל כך אני מתנצל. במקום להתראיין בסערת רגשות, הייתי צריך ליצור קשר עם הרופא שלנו ולהפנות אליו את השאלות. לא הייתה לי כל כוונה להאשים את הרשויות או את המועדון. אני חש בטוח בקלן ואמשיך לתת את כל כולי באימונים. חברתי, ששייכת לקבוצת סיכון בגלל היסטוריה של מחלת לב, תחזור לבלגיה ותישאר שם בינתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully