וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: יובנטוס לא שוללת טרייד עם ברצלונה, אינטר מחזרת אחר פול פוגבה

ארתור תמורת פיאניץ'? הגברת הזקנה לא מכחישה. ברצלונה שוקלת טרייד גם עם טוטנהאם. לואיס אלברטו: "אאריך חוזה בלאציו עד 2025"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

seperator

* לפי "אס", אינטר הצטרפה למירוץ אחר פול פוגבה. המנכ"ל בפה מארוטה מכיר היטב את כוכב מנצ'סטר יונייטד, אותו הביא בשעתו ליובנטוס, ובאיטליה מעריכים כי יצליח לשכנע אותו להפחית ממשכורתו (17 מיליון יורו לעונה).

* פאביו פראטיצ'י, המנהל המקצועי של יובנטוס, סיפר ל"סקיי איטליה" על התוכניות לעונה הבאה ואישר כי יש מגעים להארכת החוזים של ג'יג'י בופון, ג'ורג'ו קייליני ופאולו דיבאלה. על גונסאלו היגואין אמר: "הוא היה מודאג לגבי כמה דברים אישיים כשעזב. הוא איש רגיש מאוד ואנחנו אוהבים אותו. הוא עשה עונה יוצאת מן הכלל ואנחנו מקווים שהוא ימשיך איתנו בהתאם לחוזהו".

* פראטיצ'י אף נשאל על השמועות לגבי טרייד אפשרי של ארתור תמורת מיראלם פיאניץ', ואמר: "אנחנו מדברים עם ברצלונה, כמו גם מספר קבוצות גדולות אחרות. זה הולך להיות קיץ מוזר. נצטרך רעיונות, כמו עסקאות חליפין".

* לואיס אלברטו, קשרה הספרדי המצוין של לאציו, אישר כי בכוונתו להאריך את חוזהו במועדון עד 2025. "אנחנו במגעים ואני מאמין שזה יקרה", גילה הקשר בן ה-27 באינסטגרם. "אלמלא הקורונה, כבר הייתי חותם. אשאר כאן עד 2025. זו העונה הכי טובה בקריירה שלי".

* שתי המועמדות המובילות לצרף את פדרו, כך על פי דיווחים, הן רומא וריאל בטיס. הספרדי בן ה-32 יסיים בקיץ את חוזהו בצ'לסי.

* לפי "מונדו דפורטיבו", טוטנהאם היא המועמדה המובילה לרכוש מברצלונה את איבן ראקיטיץ' בקיץ. גם יובנטוס, אתלטיקו מדריד ואינטר עדיין במירוץ. הקטלאנים עשויים לקבל בתמורה מהתרנגולים את טאנגי אנדומבלה, שלא מסתדר עם ז'וזה מוריניו.

* נאפולי לא תהיה מוכנה את קאלידו קוליבאלי תמורת פחות מ-100 מיליון יורו, כך על פי "גזאטה דלו ספורט". ריאל מדריד, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו בהקשרו של הבלם.

* ב"מירור" טוענים: ברצלונה לקראת מכירת חיסול בקיץ, במטרה לצמצם את הפגיעה כתוצאה ממשבר הקורונה. על פי הדיווח, לא פחות מתשעה שחקנים של בארסה יהיו זמינים לעסקאות בקיץ, ורובם הגדול עשוי לעבור לאנגליה. בין השמות ברשימה: אנטואן גריזמן, לואיס סוארס, עוסמאן דמבלה, ארתורו וידאל וארתור.

* על פי דיווחים שונים, בסביבתו של אדינסון קבאני "מעריכים כי הוא יעבור בקיץ לאתלטיקו מדריד". באיטליה טענו כי החלוץ בן ה-33 שמסיים חוזה בפריז סן ז'רמן, קיבל הצעה לחתום לשנתיים עבור שכר של 12 מיליון יורו לעונה.

* אתלטיקו גם מתקדמת במגעים לצירופו של מוחמד סאליסו, הבלם הגנאי בן ה-21 של ויאדוליד שמחזיק בסעיף שחרור של 12 מיליון יורו. ההתלבטות היא האם לצרף אותו בקיץ הקרוב כגיבוי להגנה או להשאירו בוויאדוליד כמושאל.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בחר בדייגו סימאונה? אדינסון קבאני/רויטרס

* ניוקאסל ממשיכה להיות מקושרת לפיליפה קוטיניו (באיירן מינכן) וקרלס אלניה (בטיס), שחקניה המושאלים של ברצלונה, כשמועמד נוסף לקבוצה הוא האלג'יראי עייסא מנדי, שחקן ההגנה של בטיס.

* לאור העובדה כי שוב לא תשחק באירופה וככל הנראה תזדקק למזומנים, מונאקו עשויה למכור בקיץ את בנואה בדיאשיל, בלמה בן ה-19. מי שכבר פנתה, על פי הדיווחים בצרפת, היא ליון. גם קבוצות מאנגליה וספרד התעניינו בשחקן הנבחרת הצעירה של צרפת.

* האם מונפלייה מנסה להחזיר את גיבורי האליפות ההיסטורית מ-2012 לאיחוד מרגש? הנשיא לורן ניקולן אישר כי יש מעקב אחר הבלם מאפו יאנגמביווה ששיחק העונה בעיקר במילואים של ליון, ולגבי בנז'מן סטמבולי משאלקה אמר: "דיברנו לפני חודש וחצי והוא היה נרגש, אבל אמר שהוא רוצה להמשיך בגרמניה. זה תלוי בו".

* ראול חימנס, חלוצה המבוקש של וולבס, התייחס לשמועות על מעבר אפשרי שלו בקיץ: "אם מדברים עליי, כנראה שראו ממני דברים טובים. טוב לי באנגליה ואני רוצה להישאר, אבל אם תגיע מחר הצעה מברצלונה או ריאל אז ברור שלא אתן להזדמנות כזו לחמוק. אם אשאר, אני אלחם על ליגת האלופות. עשיתי צעד נכון במעבר לוולבס".

* סביליה הצטרפה לפריז סן ז'רמן במאבק על שירותיו של טיימואה בקאיוקו, שחזר העונה למונאקו כמושאל מצ'לסי. מונאקו לא תנצל את אופציית הרכישה בגובה 42 מיליון יורו, והקשר בן ה-25 לא נמצא בתוכניות של פרנק למפארד, כך שהוא צפוי לעבור לתחנה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully