וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלס מטוידי: "הייתי בהלם כשחליתי, ימי הקורונה הכניסו אותי לפסיכוזה"

קשר יובנטוס, שהספיק להחלים בינתיים, סיפר לחברו מהדי בנעטיה: "אני יוצא לקניות וחושש להתקרב לאנשים. אני רק רוצה שכל זה ייגמר"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

בלס מטוידי, קשר יובנטוס ונבחרת צרפת, התארח בתוכנית יוטיוב שבה שוחח עם מהדי בנעטיה ששיחק איתו ביובה, וסיפר על ימיו כחולה קורונה. "האמת שזה היה קשה", הודה מטוידי, שנמצא חולה ב-17 במרץ, כמו חבריו לקבוצה דניאלה רוגאני ופאולו דיבאלה, והחלים ב-15 באפריל. "בהתחלה בכלל לא יכולתי לצאת. לאחר מכן, כשהחלמתי ויצאתי לקניות, הייתי בפסיכוזה. אתה אומר לעצמך: 'אני לא רוצה לעמוד קרוב לאדם הזה, אולי הוא חולה'. אולי אתה חלית שוב, אתה לא יכול לדעת. צריכים להיות חזקים מנטלית. ייקח זמן לצאת מזה, הכול חדש עבור כולנו".

בלס מטוידי, נבחרת צרפת, עם הגביע העולמי. GettyImages
"תוהה מה יקרה לכדורגל ולחיים שלנו". בלס מטוידי/GettyImages

עוד אמר מטוידי: "הייתי בשוק כשהודיעו לי שנדבקתי. זה היה קשה מאוד להורים שלי, אבל הצלחתי להרגיע אותם. זו לא הייתה תקופה פשוטה. פחדתי על המשפחה והחברים הקרובים. אני תוהה מה יקרה לכדורגל ולחיים שלנו. כולנו רוצים שזה ייגמר כדי שנוכל לחזור לחיים שהכרנו לפני כן".

הקשר בן ה-33 התייחס גם לניסיון לחדש את הליגה האיטלקית: "אני רואה שזה הולך לכיוון של השלמת העונה הזו. אם אני הייתי נשיא של קבוצה, הייתי חושב בעיקר על הכנה ראויה לקראת העונה הבאה שתתחיל באוגוסט. צעדים כמו שנעשו בצרפת, עשויים להשפיע גם על מדינות אחרות כמו איטליה. זה יכול להיות הקו האירופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully