וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: דה בראונה יעזוב את סיטי? "שנתיים בלי אירופה זה הרבה זמן"

קשר מנצ'סטר סיטי שוקל את עתידו בעקבות ההרחקה ממפעלי אופ"א ומבהיר: "ההחלטה לא תלויה בפפ". מי הציעה 85 מיליון יורו על אוסימן?

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת תחת מגבלות מגע

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

seperator

* קווין דה בראונה, כוכבה הבלגי של מנצ'סטר סיטי, התייחס לעונש ההרחקה שממתין לקבוצתו ורמז לאפשרות כי יעזוב אחרי חמש שנים. "אני מחכה", אמר הקשר. "המועדון ביקש מאיתנו להמתין כי מגישים ערעור והם בטוחים כמעט ב-100 אחוז שהם צודקים. אני בוטח בקבוצה שלי. ברגע שתהיה החלטה, אבחן את האופציות. שנתיים מחוץ לאירופה זה הרבה זמן. אם היה מדובר בעונה אחת, עוד מילא. אני חושב שפפ גווארדיולה כבר אמר שיישאר לעוד עונה לפי החוזה שלו, אבל ההחלטה שלי לא תלויה בפפ".

* על פי "מארקה", עסקת מיראלם פיאניץ' לברצלונה צוברת תאוצה והסיכויים שתמומש הופכים גבוהים יותר ככל שהזמן עובר. הקשר הבוסני אמור להיות אחד השחקנים החמים בשוק בקיץ, וברצלונה משוכנעת שתוכל להחתימו אחרי כמה ניסיונות בעבר שלא עלו יפה. אחת האפשרויות שהועלו היא עסקת חליפין בין בארסה ליובנטוס שתכלול מעבר של ארתור לטורינו.

* לפי "מונדו דפורטיבו", לאוטרו מרטינס דחה את הצעות אינטר להארכת חוזהו והוא מעוניין לעבור לברצלונה. אחרי שחקן נבחרת ארגנטינה רודפות מספר קבוצות נוספות, אולם החלוץ מעדיף את הקטלאנים.

* עוד בברצלונה: בקבוצה מכחישים בתוקף שיצטרפו למאבק על ג'יידון סאנצ'ו. מקור "בכיר" במועדון אמר ל"מונדו דפורטיבו" שהנושא כלל לא עלה הפרק, וכי אין שום כוונה להחתים את קשר בורוסיה דורטמונד. עם זאת, ב"ספורט" טוענים שהקטלאנים דווקא כן לוטשים עיניים לכיוונו של שחקן הכנף האנגלי, שמחירו עומד על כ-130 מיליון יורו.

* ב"דיילי מירור" טוענים שוויליאן יהיה מוכן לעזוב את צ'לסי לאחת היריבות העירוניות, על רקע העניין של טוטנהאם וארסנל. חוזהו של הברזילאי יסתיים בקיץ.

מרסלו עם לוקה מודריץ' שחקני ריאל מדריד. רויטרס
לא מתכוון ללכת לשום מקום. מרסלו/רויטרס

* על פי "טלפוט", ליל כבר קיבלה הצעה בסך 85 מיליון יורו עבור ויקטור אוסימן. שם הקבוצה לא פורסם, אבל ההערכות הן כי מדובר באחת האנגליות. צ'לסי וארסנל הן שתיים שהתעניינו בחלוץ הניגרי שכבש 18 שערים העונה ב-38 משחקים בכל המסגרות.

* מרסלו הצהיר בלייב אינסטגרם שהשאיפה שלו היא להישאר בריאל מדריד ולפרוש במדיה, למרות השמועות שצצות שוב על האפשרות שיעבור לאיטליה. "כבר שנתיים אומרים שאני חותם ביובנטוס. אנשים ממציאים כל מיני דברים, אבל טוב לי בריאל ואני רוצה להמשיך כאן עד סוף הקריירה", אמר.

* בורוסיה דורטמונד הצטרפה לניוקאסל ואברטון במאבק אחר הבלם מלאנג סאר, שיסיים חוזה בניס בקיץ. כך על פי "סקיי".

* על פי ESPN, פריס סן ז'רמן מעוניינת בקשר המרכזי של לסטר ווילפרד אנדידי. הוא נמצא בעדיפות נמוכה, כשהיעד העיקרי של הפריסאים הוא תומאס פארטיי מאתלטיקו מדריד.

* על פי "טוטומרקאטו", ליברפול גיששה אצל קאלידו קוליבאלי. נאפולי עשויה למכור את הבלם המצטיין שמחוזר גם על ידי מנצ'סטר יונייטד, כדי להתמודד עם השלכות הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully