וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי לאינטר? "כל עוד חאבייר סאנטי שם, יש סיכוי טוב שזה יקרה"

עוזרו של מוריניו באינטר טוען שהיחסים החמים בין הפרעוש לסגן נשיא הנראזורי ישחקו תפקיד: "זאנטי מושך ארגנטינאים כמו טרקטור"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

למרות שברצלונה מתייחסת בביטול מוחלט לשמועות, באירופה ממשיכים לעסוק באפשרות שליאונל מסי יעבור לאינטר. השמועות החלו כשנשיא הנראזורי לשעבר מאסימו מוראטי הצהיר ש"מסי הוא כבר לא בגדר פנטזיה אסורה" מבחינת מועדון הפאר האיטלקי, וכעת תופסות תאוצה.

היום (שישי) התייחס עוזר מאמן אינטר לשעבר ז'וזה מוראיש, שעבד תחת ז'וזה מוריניו, לספקולציות וטען שיש סיכוי טוב שמסי יעשה את דרכו לסן סירו. הסיבה? בן ארצו וחברו הקרוב חאבייר סאנטי.

"אני חושב שזה אפשרי, בהחלט. יש סיכוי טוב שזה יקרה", אמר. "אנשים לא מבינים כמה חאבייר סאנטי אהוב על ידי כדורגלנים ארגנטינאים. הוא מושך אותם אליו כמו טרקטור, ומסי לא שונה במובן הזה".

חאבייר זאנטי עם ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. AP
"אינטר וארגנטינה זה סיפור אהבה". מסי וסאנטי בנבחרת/AP

לטענת מוראיש, סאנטי ששיתף פעולה עם מסי בנבחרת, "מסוגל לפתות שחקן כמו מסי, אם הוא חושב שהגיע הזמן לאתגר אחר. שחקנים ארגנטינאים מרגישים בבית באינטר. ארגנטינה ואינטר זה סיפור אהבה, ויכול להיות שמסי ירצה להיות חלק מזה".

כאמור, בברצלונה טוענים שאין שום אמת בשמועות שמסי שוקל מעבר לאיטליה. היום התייחס המאמן קיקה סטיין לאפשרות שהפרעוש יעזוב, ואמר: "מסי וברצלונה זה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully