וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: לייבין קורזאבה "קרוב מאוד" לברצלונה, ג'וניור פירפו יימכר

כיסאות מסתובבים בשוק: טלס מתקרב לפ.ס.ז', שתאפשר למגן הימני לעבור לבארסה. בייל מודה: "האפשרות לעבור ל-MLS מעניינת אותי"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

* לייבין קורזאבה "קרוב מאוד" לברצלונה, בעקבות ההתקדמות במשא ומתן בין פריס סן ז'רמן לאלכס טלס מפורטו. המגן הימני צפוי להגיע בהעברה חופשית, ובעקבות הצטרפותו ג'וניור פירפו אמור לעזוב.

* המגן הימני הברזילאי יאן קוטו טוען שהוא דחה את ברצלונה בגלל גווארדיולה, כשהחליט לחתום במנצ'סטר סיטי ששילמה עליו 6 מיליון יורו (בסכום שעשוי לעלות ל-12 מיליון): "הייתה לי שיחה טובה עם ברצלונה, חשבתי ללכת לשם, אבל מנצ'סטר סיטי הופיעה, וגווארדיולה שוחח איתי. הוא הבטיח לי שאשחק בקבוצה הראשונה ונשמע תומך מאוד. שמחתי, זו ההחלטה הנכונה עבורי".

* גארת' בייל נשאל על ה-MLS ואמר: "זו ליגה מתפתחת, שבשנים האחרונות ממשיכה לגדול ולהשתפר עם שחקנים טובים ואצטדיונים, הרבה שחקנים עוברים לאמריקה עכשיו, זה בהחלט משהו שיעניין אותי. אני מאוד אוהב את לוס אנג'לס".

* על פי "או ז'וגו", פריז סן ז'רמן קרובה מאוד להחתמת המגן השמאלי אלכס טלס. בעיתון הפורטוגלי מדווחים שאלופת צרפת תשלם לפורטו כ-25 מיליון יורו על הברזילאי, שיחליף את לייבין קורזאבה שעוזב. טלס בן ה-27 הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לקבוצות גדולות רבות באירופה, בין היתר יובנטוס ואינטר.

* באיטליה וארגנטינה ממשיכים להתעקש שגונסאלו היגואין עשוי לחזור לריבר פלייט אחרי 13 שנה וחצי. חוזהו של החלוץ בן ה-32 ביובנטוס עתיד להסתיים בקיץ 2021 וכרגע המו"מ על הארכתו תקוע. היגואין כבר מחפש אופציות נוספות והוא מוזכר שוב ושוב עם חזרה למועדון בו גדל. אמו של פיפיטה חולה בסרטן והוא רוצה לשהות לידה זמן רב יותר - דבר שמגביר את ההערכות שיחזור לבואנוס איירס.

* מנצ'סטר סיטי לא מוותרת על מילאן שקריניאר, בלמה בן ה-23 של אינטר, אבל באיטליה טוענים כי הנראזורי יסכימו לשקול רק הצעות מעל 70 מיליון יורו. הסלובקי הבינלאומי הוא המועמד המוביל של פפ גווארדיולה לחיזוק ההגנה, אבל העובדה שהסיטיזנס מורחקים מליגת האלופות אמורה להפריע להם לצרף שחקנים בכירים בקיץ.

* בברצלונה הגיבו לשמועות על אפשרות שאנסו פאטי בן ה-17 יעזוב, וגורם במועדון הבהיר: "אפס סיכוי שזה יקרה. אנסו נשאר איתנו".

אנסו פאטי ברצלונה. רויטרס
ברצלונה לא תיתן לו לברוח. אנסו פאטי/רויטרס

* פיליפה קוטיניו ממשיך להיות שם חם בחרושת השמועות, וכעת מקושר לניוקאסל, שעדיין לא עברה לידיים הסעודיות. על פי הדיווחים, ברצלונה דורשת 100 מיליון יורו עבור הברזילאי שמושאל כרגע לבאיירן מינכן.

* בעקבות סיום העונה בצרפת ואישורה של ראן כנציגה השלישית בליגת האלופות (תחל בשלב הפלייאוף), חוזהו של סטיבן אנזונזי הוארך אוטומטית. הקשר בן ה-31, שרשם שבע הופעות מאז הגיע כמושאל מרומא בינואר, החזיק בסעיף לפיו מקום בין שלוש הראשונות יעניק לו חוזה לעונה הבאה, כך שהוא אחד המרוויחים מהמשבר.

* ב"דיילי מייל" טוענים שאם פול פוגבה ימכר, מנצ'סטר יונייטד תנסה לצרף במקומו את קשר אייאקס, דוני ואן דה בייק. באנגליה טענו ביממה האחרונה שגם ניוקאסל - שמקושרת בשמו של כל מלפפון בעולם - מעוניינת בהולנדי.

* בספרד ממשיכים לדווח על מגעים בין ברצלונה ליובנטוס בנוגע לטרייד גדול. מבחינת אלופת ספרד, השמות על השולחן הם ארתור, נלסון סמדו, איבן ראקיטיץ' וסרג'י רוברטו, בעוד יובנטוס מוכנה להעביר את פדריקו ברנרדסקי ומיראלם פיאניץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully