וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי רינקון: "למה לא הצלחתי בריאל מדריד? כי לא הייתי לבן"

קשר העבר הקולומביאני שהעביר תקופה קצרה וכושלת במועדון ב-1995/96, טען: "לא סבלתי מגזענות ביומיום, אבל כן כששיחקתי בריאל"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

פרדי רינקון היה אחד השחקנים הגדולים של קולומביה בשנות ה-90'. הוא העלה את הנבחרת לשמינית גמר הגביע העולמי ב-1990 בזכות שער השוויון לרשת מערב גרמניה בתוספת הזמן, ושיחק גם בשני המונדיאלים הבאים. בעונת 1995/96 הגשים חלום כשעבר מנאפולי לריאל מדריד, אבל הקדנציה שלו בלה ליגה הייתה קצרה. 14 משחקים, ללא שערים ועם לא מעט הערות גזעניות מכיוון היציעים.

פרדי רינקון ריאל מדריד, אוגוסט 1995. AP
אפיזודה קצרה במדריד. פרדי רינקון/AP

בריאיון בארצו, טען היום (חמישי) קשר העבר הקולומביאני: "מה מנע ממני להצליח בריאל? זה שלא הייתי לבן. לא סבלתי מגזענות ביומיום, אבל כן כששיחקתי בריאל מדריד. הפעילו על חורחה ולדאנו לחץ גדול מאוד בנוגע אליי. התקופה הזו ביגרה אותי כשחקן וגם כאדם".

עוד אמר רינקון בן ה-52: "היה שם לחץ גדול כי היה הרבה אגו בחדר ההלבשה, הרבה גאווה. אבל היו גם דברים טובים בלהיות חלק מהמועדון הטוב בעולם. להתחכך בדמויות כאלה עשה לי טוב. רכשתי חברים טובים".

רינקון, שהיה למעשה הקולומביאני הראשון בתולדות ריאל אחרי שנקנה אז ב-4 מיליון יורו, אמר לפני שנה וחצי בריאיון ל"אס" הספרדי: "היו שם קרבות אגו, קנאה, הרבה גאווה. שני האנשים היחידים שלא סבלתי היו שחקן אחד שלא אזכיר את שמו, והנשיא לורנסו סאנס שהיה הבעיה הגדולה של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully