וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: וידאל, גריזמן בהשאלה ו-90 מיליון יורו עבור לאוטרו

ב"אס" מדווחים על הדרישה החדשה של אינטר מברצלונה, לאור חוסר היכולת של הקטלאנים לתשלום אחד במזומן. דורטמונד רוצה את אנסו פאטי, האנזי פליק האריך את חוזהו בבאיירן מינכן

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

פיליפה קוטיניו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"צריך להישאר בברצלונה, לטובתו ולטובת המועדון". פיליפה קוטיניו/רויטרס

* ברצלונה ממשיכה לחפש דרך לצרף בקיץ את לאוטרו מרטינס, כשהאופציה להפעיל את סעיף השחרור שעומד על 111 מיליון יורו נראית לא ריאלית (גם מבחינת זמן וגם כי הכסף צריך להיות מועבר בתשלום אחד. לאחר שבאיטליה נטען כי אינטר לא תהיה מוכנה אפילו לדון במכירה שלא תכלול לפחות 90 מיליון יורו במזומן, מדווח "אס" הספרדי כי הדרישה היא גדולה יותר: 90 מיליון יורו בתוספת ארתורו וידאל, וגם אנטואן גריזמן בהשאלה. האם זה מה שיוריד את בארסה מהעסקה?

* בטורקיה טוענים שארדה טוראן, הקשר שחזר לסגל של ברצלונה ומסיים אצלה את החוזה ב-30 ביוני, יחזור כדי לסיים את הקריירה בגלאטסראיי, הקבוצה בה גדל ואותה הוביל לאליפות ב-2008.

* באיירן מינכן הודיעה כי האריכה את חוזהו של המאמן האנזי פליק עד 2023. פליק, שחקן עבר של המועדון, שימש כמאמן זמני לאחר פיטוריו של ניקו קובאץ', וזכה לחוזה עד תום העונה. כעת החליטו הבווארים להשאירו לטווח ארוך יותר.

* רומא תנסה לצרף בקיץ את פדרו, שיסיים את חוזהו בצ'לסי ועדיין לא ברור האם יסכים לחוזה חדש מהבלוז, אם וכאשר יוצע לו.

* לפי "ספורט", בורוסיה דורטמונד תפנה לברצלונה במטרה לשאול את ילד הפלא אנסו פאטי, לו חוזה בקאמפ נואו עד 2022.

* ארסנל ומילאן נאבקות על שירותיו של כוכב בטיס נביל פקיר, כך על פי "מארקה".

* ג'ון אוגו גילה בראיון בניגריה שבין ההצעות שקיבל אחרי שעזב את הפועל באר שבע היתה גם אחת מג'רארד פיקה, שהתקשר אליו כדי לנסות לגייסו לקבוצה שבבעלותו, ובה מושקעים גם חבריו ליאו מסי וססק פברגאס - אנדורה FC מהליגה השלישית בספרד. כזכור, אחרי שלא מצא קבוצה במשך חצי שנה, נחת בסופו של דבר קשר נבחרת ניגריה באל-אדלה מערב הסעודית.

בקיץ שעבר פרסם אוגו שיחת טלפון בינו לבין פיקה בה מחמיא לו בלם ברצלונה ואומר: "זה כבוד גדול עבורי לדבר איתך. עקבתי אחריך, אתה מפלצת, אתה שחקן מצוין באמצע, מזכיר לי את יא יא טורה". כעת מספר אוגו על ההצעה שקיבל: "דיברנו קצת והוא סיפר לי על התכניות שלו עבור המועדון, הפרוייקט והכל. אז כבר ממש התחלתי לצפות לזה, אבל בהמשך כבר לא שמעתי ממנו. כנראה שהם הניחו שאני יקר מדי בשבילם".

עוד בוואלה

צפו בשיחת הטלפון בין ג'ון אוגו וג'רארד פיקה: "אתה מזכיר לי את יא יא טורה"

לכתבה המלאה
ג'ון אוגו ג'רארד פיקה. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
נבהל מהמחיר? פיקה ואוגו/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

* "הבילד" מתייחס בביטול מוחלט לאפשרות שטימו ורנר יצטרף לבאיירן מינכן, וטוען: הצעד הבא שהוא רוצה לקחת בקריירה הוא להתאחד עם בן ארצו יורגן קלופ במדי ליברפול.

* טאנגי אנדומבלה שוקל את עתידו בטוטנהאם על רקע ההתעניינות ההולכת וגוברת מצידה של ברצלונה. על פי "דיילי מייל", בארסה כבר גיששה אצל הקשר לפני מכה שבועות, אבל אחד התנאים שלה לעסקה היא שתצטרך להעביר לתרנגולים שחקנים במקום כסף - אותו הם מתכוונים לשמור לעסקת לאוטרו מרטינס. החשודים המיידים הם ארתור ופיליפה קוטיניו.

* רוברט פרננדס, המנהל הספורטיבי של ברצלונה לשעבר, טוען שבעקבות משבר הקורונה ברצלונה ופיליפה קוטיניו "חייבים לעשות מאמץ כדי להישאר יחד".

"כולם ירוויחו אם הוא יישאר. אני לא משוכנע שברצלונה תוכל להביא שחקנים טובים ממנו, ואני עוד יותר לא משוכנע שהוא יוכל להגיע לקבוצה טובה יותר", אמר פרננדס לתקשורת הספרדית.

* סעיף סודי בחוזה של פול פוגבה עשוי להשאיר אותו במנצ'סטר יונייטד. באנגליה היו משוכנעים בתקופה האחרונה שהשדים האדומים ימכרו את הקשר הצרפתי כדי להימנע מלאבד אותו ללא תמורה בקיץ 2021, אולם כעת מתברר שעל פי חוזהו, בקיץ 2020 יש שתי ברירות: או שיימכר (ריאל מדריד ויובנטוס מועמדות מובילות) או שחוזהו יוארך אוטומטית עד 2021.

* אנדרה אוננה מודה שהוא מתכוון לעזוב את אייאקס בקיץ. השוער שמחוזר על ידי ברצלונה, מילאן, טוטנהאם ופריס סן ז'רמן אמר ל"טלחרף": "אני מאושר באייאקס, אבל מרגיש שזה הזמן לעשות את הצעד הבא בקריירה. אני לא יודע מה יקרה, אבל השאיפות שלי ברורות לכולם". על פי "טוטוספורט", הפייבוריטית לצרפו בשלב זה היא מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully