וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: אומפקאנו בדרך להארכת חוזה בר.ב. לייפציג

על אף הפרסומים על התקרבות במו"מ עם באיירן, הבלם המצטיין לא צפוי לעזוב. מאוריסיו פוצ'טינו "היעד מספר 1" של ניוקאסל

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל (מימין) עם ארון ראמזי. רויטרס
לא רוצים שעוד אחד יעזוב בחינם. פייר אמריק אובמיאנג עם ארון ראמזי/רויטרס

* על פי "סקיי", דאיו אומפקאנו, הבלם המצטיין של ר.ב. לייפציג, על סף הארכת חוזה לעונה נוספת. אומפקאנו חוזר על ידי באיירן מינכן וריאל מדריד ובימים האחרונים דווח על התקדמות במו"מ בינו לבין אלופת הבונדסליגה, אולם כעת נראה שהוא לא צפוי לעזוב.

* על פי "דיילי מייל", מאוריסיו פוצ'טינו יהפוך ל"יעד מספר 1" של טוטנהאם מיד אחרי שעסקת רכישת המועדון על ידי קבוצת המיליארדרים הסעודים תושלם. המגפייז מוכנים להעניק למאמן טוטנהאם לשעבר שכר שנתי של כ-19 מיליון ליש"ט - ובכך להפול אותו למאמן בעל המשכורת השלישית בגובהה בעולם, אחרי דייגו סימאונה ופפ גווארדיולה.

* למרות השמועות שקשרו אותו למועדוני צמרת באיטליה, ארתור מבהיר: אין לי שום כוונה לעזוב את ברצלונה. בריאיון לתקשורת הקטלאנית אמר הקשר, שהוזכר כמועמד להצטרף ליובנטוס או לאינטר כחלק מעסקת לאוטרו מרטינס, ש"תמיד יש ספקולציות, אבל הבהרתי לכל מי שרצה לשמוע שאני רוצה להישאר בבארסה עד סוף הקריירה. אני מרגיש פה מצוין".

* על פי "ספורט", אינטר תדרוש מברצלונה 90 מיליון יורו, בצירוף שני שחקנים בתמורה ללאוטרו מרטינס: אנטואן גריזמן בהשאלה, ואת כרטיסו של ארתורו וידאל.

* אותו ארתורו וידאל מעורר עניין גם בארצות הברית. לפי דיווחים בספרד, מיאמי של דייויד בקהאם פנתה לנציגיו של כוכב נבחרת צ'ילה.

* בצרפת טוענים שליברפול פתחה במגעים עם ליל בנוגע לחלוץ בן ה-21 ויקטור אוסימן, שהוזכר גם כמועמד למנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ולסטר סיטי. הניגרי המוכשר מוערך בכ-60 מיליון ליש"ט.

* באיירן מינכן הצטרפה למירוץ אחר תומאס פארטיי מאתלטיקו מדריד, שהוזכר כמועמד להצטרף גם לפריס סן ז'רמן וארסנל. סעיף השחרור של הקשר עומד על 50 מיליון יורו.

* משבר הקורונה משנה תוכניות גם למועדונים הגדולים. ברצלונה, שסימנה את החזרת ניימאר כמטרת הרכש הראשונה שלה לקיץ, ככל הנראה לא תוכל להחזירו. "לא הגיוני להחתים שחקן שמרוויח 30 מיליון יורו לעונה", אמר גורם במועדון ל"ל'אספורטיו" והבהיר: "ברור שאנחנו רוצים לרכוש אותו, אבל צריך להיות ריאלי ולהבין שבקיץ הקרוב זה יהיה כמעט בלתי אפשרי. אני מהמר יותר על החתמה של לאוטרו מרטינס מאשר חזרה של ניימאר". חבר בצוות המקצועי של המועדון אף הגדיר את החזרת ניימאר כ"חזון אוטופי" והדגיש: "איך אפשר לדרוש קיצוץ משחקני הסגל ואז להביא שחקן שירוויח 30 מיליון יורו? זה לא יכול לקרות".

* בשל הקשיים הכלכליים הצפויים לאחר משבר הקורונה, ארסנל תנסה לרכז את מאמציה בצירוף שחקנים חופשיים. המועמד המוביל, על פי "דיילי מייל", הוא וויליאן מצ'לסי.

* על פי דיווחים באנגליה, מאמן צ'לסי פרנק למפארד "מצלצל מדי יום לדריס מרטנס". חלוצה הוותיק של נאפולי מסיים את חוזהו בקיץ.

* לפי "מונדו דפורטיבו", אברטון העבירה הילוך בניסיונה לרכוש מריאל מדריד את חאמס רודריגס, ובכך לאחד אותו עם קרלו אנצ'לוטי.

* לפי דיווחים בצרפת, ניוקאסל ואברטון הצטרפו למירוץ אחר כוכבה אייאקס דוני ואן דה בייק.

* ב"אס" טוענים שלאדינסון קבאני שלוש אופציות על השולחן כרגע: להישאר בפריס סן ז'רמן, לעבור לאינטר, או להצטרף במפתיע לניוקאסל. אתלטיקו מדריד רק במקום הרביעי במירוץ, כרגע.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
מחיר מבצע? אובמיאנג/רויטרס

* על פי "הסאן", ארסנל חוששת מהישנות של מקרה ארון ראמזי שעבר ללא תמורה ליובנטוס בתום חוזהו, ולכן תהיה מוכנה למכור את פייר אמריק אובמיאנג תמורת 34 מיליון יורו בלבד בקיץ. אינטר כרגע מובילה במרוץ להחתמתו, כאשר גם ברצלונה, ריאל מדריד, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד בתמונה. יש לציין כי החלוץ הגאבונזי בן ה-30 צמח במחלקת הנוער של מילאן ודובר איטלקית שוטפת.

* אחרי הדיווחים כי כבר סיכמה עם אלכס טלס את תנאיו האישיים, פריס סן ז'רמן הגישה הצעה בסך 20 מיליון יורו לפורטו על המגן הברזילאי בן ה-27.

* ב"קוריירה דלו ספורט" נטען כי רומא עשויה לצרף את הקשר האוקראיני ויקטור קובאלנקו משחטאר דונייצק, ולאחד בינו לבין פאולו פונסקה שאימן אותו שם. קובאלנקו מסיים חוזה ב-2021 ולא ממהר לחדש אותו, כך ששחטאר עשויה למכור כדי לא לאבד אותו ללא תמורה בקיץ הבא.

* ב"לאקיפ" נטען כי מנצ'סטר יונייטד וארסנל מתעניינות ברכישת חלוץ מונאקו, וויסאם בן יידר.

* באיטליה טוענים שמילאן תנסה למכור את השוער הוותיק פפה ריינה, המושאל כרגע לאסטון וילה, ברגע שהחלון ייפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully