וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוטין מדבר שטויות": השוער שהעז לתקוף את נשיא רוסיה וצפוי להיענש

"פוטין פיזר הבטחות ריקות מתוכן, במוסקבה עובדים רק עבור בעלי השררה. אנחנו עבדים". אחרי הביקורת הזו בעת משבר הקורונה, מה יעלה בגורלו של יבגני פרולוב, שוערה של קריליה סובייטוב?

צילום: רויטרס

בווידאו: נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו משחק הוקי

אנשים שהעזו לבקר את ולדימיר פוטין מצאו עצמם בכלא, ואפילו גרוע מזה. מה יעלה בגורלו של יבגני פרולוב, שוערה של קריליה סובייטוב?

בראיון שהעניק ביום ראשון לעיתונאי סרגיי איגורוב, השוער בן ה-32 מתח ביקורת על התנהלות הרשויות ברוסיה במהלך תקופת הקורונה והאשים את הנשיא פוטין כי נשא "הצהרות מטופשות" ופיזר "הבטחות ריקות מתוכן".

בתגובה, קריליה סובייטוב פרסמה אתמול (שני) הודעת גינוי רשמית ובה נטען כי פרולוב "הפר את תנאי חוזהו בכך שהעניק ריאיון עיתונאי ללא אישור ופגע באינטרסים של המועדון". עוד נטען כי ההנהלה לא תומכת בעמדת השחקן ש"ייענש בהתאם למדיניות המועדון". על פי הדיווחים ברוסיה, פרולוב צפוי לספוג קנס כספי ואולי גם להיזרק מהסגל.

השוער יבגני פרולוב במדי אורנבורג, 2019. GettyImages
איש אמיץ. יבגני פרולוב/GettyImages

"מה שהנשיא אומר בטלוויזיה זה רק שטויות", האשים פרולוב באותו ריאיון, "אין שום מעשים. מי שמדבר עם אנשי עסקים מבין שהבנקים לא יאשרו הלוואות ולא יאפשרו עיכוב בתשלומים. הנשיא אומר 'אתם חייבים', אבל אף אחד לא מקשיב לו".

עוד טען השוער: "במוסקבה עובדים רק עבור בעלי השררה. האנשים הפשוטים יכולים לצפות רק לקנסות ועונשים. מאלצים אותנו להישאר בבית, אבל אין לנו עזרה מהמדינה. ועוד קונסים אותנו על יציאה החוצה. לאנשים אין כסף והקנס הממוצע הוא 5,000 רובל. אנשים סוגרים כבר חודש שני בלי משכורת. זה לא המצב באירופה. אין לנו זכויות או חופש. אנחנו עבדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully