וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלויד מייוות'ר: "אמשיך לתרום כסף, ולא לדבר על זה"

המתאגרף האמריקני, שהתמודד לאחרונה עם שתי טרגדיות ומותם של אם ילדיו ודוד שלו, היה על סף דמעות בסרטון שפרסם, וטען: אני תורם למאבק בקורונה

חשבון האינסטגרם של מייוות'ר

המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר העלה סרטון ברשתות החברתיות שבו הוא מדבר בהתרגשות על התקופה הקשה שעברה עליו בשבועות האחרונים. בחודש שעבר נמצאה ג'וזי האריס, אשתו לשעבר ואם שלושת מילדיו, מתה ברכב שלה, וכמה ימים לאחר מכן מת דוד שלו, רוג'ר מייוות'ר, שהיה מאמן שלו בתחילת דרכו. מייוות'ר דיבר בהתרגשות למצלמות בחשבון האינסטגרם שלו, דיבר על התרומה שלו למאבק בקורונה ועל געגועיו לקרובים אליו שמתו. יש לציין כי בעבר הוא הואשם בתקיפה של האריס, שהייתה בת זוגו מ-1995 עד 2010, ובאלימות במשפחה.

"לא הייתה לי הזדמנות להיחשף ולדבר אל העולם", אמר מייוות'ר בקול נרגש ולא אופייני, כשהוא כמעט דומע, "לאחרונה התמודדתי עם המון דברים. בנוגע לאובדן של אם ילדיי - היא הייתה החצי השני שלי, אישה גדולה ואדם נפלא. וההתמודדות עם מותו של מאמן גדול, דוד, דמות אב, רוג'ר מייוות'ר. התמודדתי עם הרבה דברים".

פלויד מייוות'ר נגד מני פאקיאו. Al Bello, GettyImages
בדרך כלל הוא רברבן יותר. סרטון לא אופייני, מייוות'ר/GettyImages, Al Bello

מייוות'ר, שהונו מוערך בכ-600 מיליון דולר, אמר שהוא נסער מהאירועים שמשפיעים על העולם, ויתרום מכספו: "זה משפיע עליי. כואב לי לראות מה עובר על העולם, אבל אני רוצה שנישאר ביחד ונמשיך להאמין. אף אחד לא מושלם. אני לא מושלם, אבל אני שואף להשתפר מדי יום. אני עושה טעויות כל הזמן, והדבר היחיד שאני יכול לאחל לעצמי זה להשתפר. אני מנסה להפוך את העולם למקום טוב יותר.

"אז עם כל מה שקורה בעולם, אני אמשיך לעשות את החלק שלי. אני לא חייב להראות לעולם מה אני עושה. אני יכול לעשות דברים מאחורי דלתיים סגורות. זה לא עניין של כסף. הכסף שאני תורם יעזור לתת אוכל לאנשים, לאנשים שאין להם הרבה במצב הזה. אמשיך לתרום כסף, ולעולם לא אדבר על זה. כל עוד אלוהים יודע שאני עושה מעשים טובים, זה מה שחשוב לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully