וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס מיאמי אחרי הסכסוך בין ארון גורדון לדוויין וייד: "יש לי לכלוכים עליו"

גורדון הוציא טרק שבו הוא מקניט את דוויין וייד על השערורייה בתחרות ההטבעות. וייד עקץ בחזרה, ואקס מיאמי התערב: "חבל שלא ביקשו ממני לכתוב עליו. אני יודע להיכנס לראש שלו"

חשבון הטוויטר של ארון גורדון

ארון גורדון הצית אתמול (שני) סערה קטנה ב-NBA כששלח עקיצה פומבית לדוויין וייד. גורדון הוציא סינגל בשם "9 Out of 10", כלומר "9 מ-10" כשהוא מתייחס כמובן להפסד השנוי במחלוקת שלו בתחרות ההטבעות. גורדון, שהפסיד לדרק ג'ונס בתחרות, קיבל ציון 9 מכוכב מיאמי לשעבר, בהחלטה שגררה לא מעט ביקורת מחובבי ה-NBA. אחרי התחרות אחד השופטים חשף שזו הייתה טעות, שהשופטים כיוונו שהתחרות תסתיים בשוויון, אבל וייד הצביע 9 במקום 10 וכך גורדון קיבל רק 47 נקודות.

אתמול גורדון הוציא את השיר שבו הוא נראה שותה בקבוק יין על התווית WADE והוא אומר "ידעתי שיום אחד אהיה טוב ושתגיעו אליי, לא ידעתי עד כמה זה יעשה אותי רעב... רואה אותך במסדרון כשאתה אומר שאני 'עומד לתת הופעה', לא ידעתי שזה קוד ל'אתה הולך להידפק'".

וויד צייץ בחזרה שגורדון צריך למתג את עצמו כ"9 מתוך 10", ואף "לעשות קצת כסף מזה. זו עצה בחינם, ואני לא אגבה ממנו כסף עליה. (כי אתם יודעים שכבר עליתי לו במיליון דולר)".

עוד בוואלה!

השופטים התבלבלו בספירה ו"שדדו" את ארון גורדון, שרמז לקנוניה

לכתבה המלאה
שופטי תחרות ההטבעות של אולסטאר 2020 אחרי ההטבעה של ארון גורדון. מתוך טוויטר, צילום מסך
9 מ-10. תחרות ההטבעות/צילום מסך, מתוך טוויטר
ארון גורדון עם שאקיל אוניל בתחרות ההטבעות של אולסטאר 2020. דוויין ווייד ברקע. GettyImages
לא שוכח לו. וויד וגורדון/GettyImages

מאוחר יותר ג'סטין ווינסלו, ששיחק בעבר עם וויד במיאמי היט, הגיב לסכסוך בין השניים וצייץ שיכול היה לעזור לגורדון כי יש לו חומרים על ווויד: "הם היו צריכים לתת לי לכתוב את הטרק הזה. יש לי את כל הלכלוכים עליו אחי. ואני יודע איך להיכנס לראש שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully