וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החלטת ממשלת צרפת: עונת הכדורגל במדינה בוטלה

ליגה גדולה ראשונה שנסגרה בגלל משבר הקורונה: אחרי הולנד, ממשלת צרפת הודיעה כי אירועי ספורט לא יתקיימו עד ספטמבר, ולפיכך שתי הליגות הבכירות מבוטלות. פ.ס.ז' לא תוכתר?

רויטרס

בווידאו: זלאטן מתאמן במדי האמרבי

אחרי הולנד, גם עונת הכדורגל של צרפת בוטלה. כפי שדווח עוד קודם לכן ב-RMF, הליגה הצרפתית הבכירה וגם ליגת המשנה לא תחזורנה לפעילות בעקבות החלטת הממשלה כי אין אפשרות לקיים אירועי ספורט בארבעת החודשים הקרובים, גם אם הם נערכים ללא קהל. בהודעתו הבהיר ראש הממשלה אדואר פיליפ: "אירועי הספורט הגדולים לא יוכלו להתקיים לפני ספטמבר. המשמעות היא שעונת 2019/20 בליגות הכדורגל לא תוכל לחזור".

בדיווח של RMC נטען עוד כי מנהלת הליגה הצרפתית תערוך פגישה בחודש הבא ובה יוחלט מה לעשות בנוגע לעליות והירידות, וכן כיצד לקבוע את המעפילות למפעלים האירופים. עונת 2020/21 תצא לדרך בספטמבר ולא באוגוסט כמתוכנן, וגם זה רק אם הדבר יתאפשר עד אז.

מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן בעימות עם מרסלו שחקן ליון. רויטרס
יתראו רק בעונה הבאה/רויטרס

על פי חלק מהדיווחים, גם בצרפת לא תוכתר אלופה (כמו בהולנד) וזאת למרות יתרון 12 הנקודות של פריז סן ז'רמן בפסגה. טולוז, שהשיגה רק 13 נקודות ורחוקה 14 מהמקום במבחנים, עשויה להינצל מירידה בעקבות המצב, וכמוה גם אמיין שנמצאת במקום הלפני אחרון.

בהתאם לדירוג הנוכחי, מי שאמורות להצטרף לפ.ס.ז' בליגת האלופות הן מארסיי השנייה וראן השלישית שתשחק במפעל לראשונה (תתחיל בפלייאוף). ליל מדורגת רביעית ותשחק בליגה האירופית, אבל לא ברור מה יעלה בגורל שני הכרטיסים הנוספים שאמורים להגיע מהגביע (סנט אטיין מול פ.ס.ז' בגמר) ומגביע הליגה (ליון מול פ.ס.ז' בגמר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully