וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בפריז סן ז'רמן: "השחקנים לא מוכנים לשמוע על קיצוץ בשכרם"

אחרי שאל חלאיפי הצהיר על חשש מהפסדים "קולוסאליים" וציפה מהשחקנים להשתתף במאמץ, הם מסרבים לקצץ. ההערכה: הכדורגל בצרפת לא יחזור בחודשיים הקרובים

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מתיחות בפריז סן ז'רמן בין ההנהלה לשחקנים, שלעת עתה מסרבים לקצץ בשכרם על רקע המשבר הגדול בכדורגל העולמי בכלל ובצרפתי בפרט. בשבועות האחרונים נערכות שיחות בי הנהלת הקבוצה הצרפתית לבין השחקנים ונציגיהם. רק בשבוע שעבר היו"ר אל חלאיפי העריך שפריז סן ז'רמן צפויה לספוג נסקים כלכליים "קולוסאליים", כדבריו, ואמר ש"אני מצפה מהשחקנים לעשות מאמץ עבור המועדון".

הכדורגל הצרפתי, כמו כל הספורט בעולם, מושבת כבר תקופה ארוכה, ואל חלאיפי עצמו מעורב אישית במשא ומתן בין הקבוצות בליגה הצרפתית לבין מחזיקי זכויות השידור (Canal+ ו-beIN Sports) שהפסיקו את התשלומים למועדונים בטענה שאין משחקים. שני כוכבי פ.ס.ז', ניימאר וקיליאן אמבפה, הם שני המשתכרים הכי גבוהים בליגה הצרפתית, כשהברזילאי מרוויח כ-650 אלף יורו לשבוע והצרפתי מקבל כ-420 אלף יורו לשבוע.

קיליאן אמבפה (מימין) עם ניימאר שחקני פריס סן ז'רמן מאוכזבים. רויטרס
עולה עולה לנו. כמה זה עולה לנו? ניימאר ואמבפה/רויטרס

כעת ב"ל'אקיפ" מדווחים כי טיאגו סילבה ומרקיניוס (הקפטן וסגנו) מנהלים את השיחות עם ההנהלה בשם השחקנים, ובינתיים מדווח כי "השחקנים לא רוצים לשמוע להצעה של ההנהלה לקיצוץ", והשיחות עם לאונרדו יימשכו. היום מדווחים בצרפת כי על פי ההערכות במדינה - הכדורגל המקומי לא יחזור לפחות בחודשיים הקרובים, ואולי, אחרי החזרה לאימונים, יחודש בחודש אוגוסט, ולא לפני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully