וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו סילבה תוקף: "אוסקר טבארס חסר תועלת. יכולנו להיות אלופי העולם"

כדורגלן העבר, שרגלו נקטעה בתאונת דרכים וכיום עובד כמלצר, תקף את מאמן נבחרת אורוגוואי ("לא תרם כלום"), מקווה לראות את קבאני בריאל ויודע למה גודין לא הצליח באינטר

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: שאול אדם

בווידאו: אוסקר טבארס בישראל, לפני המשחק מול ארגנטינה בחודש נובמבר

אוסקר טבארס, מאמנה בן ה-73 של נבחרת אורוגוואי, נחשב לקונצנזוס בארצו. הוא חזר לאמן את הנבחרת ב-2006, הגיע איתה לחצי הגמר במונדיאל 2010 ובחלוף שנה זכה בקופה אמריקה בארגנטינה. אז כשמישהו מעז להתבטא נגדו, מדובר בסנסציה של ממש.

המבקר הנחרץ הוא דריו סילבה, חלוץ הנבחרת לשעבר שאיבד את רגלו בעקבות תאונת דרכים קשה בגיל 33 שכמובן הובילה גם לסיום מוקדם של הקריירה. סילבה עובד כמלצר בפיצריה במלאגה, העיר הספרדית בה כיכב בימיו כשחקן, ובריאיון ל"רדיו מארקה" השמיץ את טבארס. "הוא המאמן הכי טוב שלי? הוא חסר תועלת! הוא לא ניצח אף אחד", תקף חלוץ העבר ששיחק במונדיאל 2002. "ב-14 השנים שלו, אורוגוואי זכתה רק פעם אחת בקופה אמריקה. כאן באירופה, אתה מפסיד בליגת האלופות ואתה נזרק לרחוב. סטטיסטית, הוא לא תרם כלום לאורוגוואי. עם השחקנים שיש לנו בהתקפה ובהגנה, היינו יכולים להיות אלופי העולם".

דריו סילבה שחקן נבחרת אורוגוואי ב-2004. AP
דברים קשים נגד המאמן האהוב. דריו סילבה/AP

סילבה בן ה-47, שכבש 14 שערים ב-49 משחקים במדי הנבחרת, בחר את אדינסון קבאני כחלוץ הטוב ביותר של אורוגוואי, גם על חשבון לואיס סוארס או דייגו פורלאן: "הוא דומה לי. יש לו מהירות, כוח ואופי. אני חולם לראות אותו בריאל מדריד ולא בניוקאסל. אבל כולם רוקדים לפי הכסף אז...".

על דייגו גודין, שלא מצא את מקומו באינטר, אמר סילבה: "צריך פשוט להסתכל על ההיסטוריה. הספרדים והאורוגוואים אף פעם לא הצליחו יותר מדי כשעזבו את ספרד לטובת איטליה. מספיק להיזכר מה קרה לפורלאן באינטר או לספרדים שעברו לשחק שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully