וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תהיו שותפים לטיוח": ארוסתו של ג'מאל חאשוקג'י מנסה למנוע את רכישת ניוקאסל

הטורקייה האטיג'ה ג'נגיז, שהייתה בת הזוג של העיתונאי שנרצח, פנתה לפרמיירליג, לאור ניסיון ההשתלטות של יורש העצר הסעודי: "זה ניסיון נואש של בן סלמאן להציל את תדמיתו"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

ניסיון ההשתלטות הסעודי על ניוקאסל עדיין לא הושלם וכולם מחכים להודעה הרשמית של הפרמיירליג, אבל המחאות נמשכות ועכשיו יש מצטרפת חדשה. אחרי ארגוני זכויות האדם וענקית התקשורת מקטאר, הגיע תורה של ארוסתו של ג'מאל חאשוקג'י, אותו עיתונאי שהוצא להורג בקונסוליה באיסטנבול, ככל הנראה בהוראה של יורש העצר מוחמד בן סלמאן, המנסה כעת לרכוש את ניוקאסל.

ארוסתו של העיתונאי הסעודי שנרצח חאשוקג'י וג'ף בזוס מייסד אמזון בטקס לציון יום השנה הראשון לרצח באיסטנבול. רויטרס
ארוסתו של ג'מאל חאשוקג'י/רויטרס

במכתב ששלחה הטורקייה האטיג'ה ג'נגיז להנהלת הליגה האנגלית, היא תהתה האם הנסיך הסעודי עומד באמנת הפרמיירליג וכיצד הליגה תאפשר לאדם כזה להיות בראש קבוצה. "לא מדובר בעוד 'עסק' מבחינת יורש העצר והרשויות בסעודיה, אלא בניסיון להתחמק מצדק ומעיני הקהיליה הבינלאומית אחרי מעשה בלתי נתפס", נכתב מטעמה. "אישור כזה יפגע בשמה הטוב של הליגה ויאפשר לנסיך ולרשויות בסעודיה למרק את שמם ותדמיתם בזירה הבינלאומית. אל תהיו שותפים לטיוח".

בהודעה נפרדת מטעמה, טענה ג'נגיז כי העסקה הסעודית היא "ניסיון נואש להציל את המוניטין של בן סלמאן. אני סומכת על ערכי הפרמיירליג והרשויות בבריטניה שיתגברו על הניסיון השקוף הזה של הלבנה באמצעות הספורט".

כזכור, שר התרבות הבריטי כבר הבהיר כי הממשל לא יתערב בנושא וההחלטה שייכת לפרמיירליג בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully