וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסקנדל: קפטן נבחרת רומניה לשעבר בגד באשתו עם "המילף הלאומית" - ונתפס על חם

29.4.2020 / 20:14

צ'יפריאן מאריקה, שהיה על הכוונת של מכבי חיפה והפועל באר שבע בעבר, תועד בעירום חלקי ביציאה מחדר המלון של אשת חברו המפורסמת ועורר סערה. צפו בסרטון שדלף לרשת

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מכבי חיפה חוזרת לאימונים

צ'יפריאן מאריקה היה כדורגלן לא רע בכלל עד שפרש ב-2016, אבל מאז נראה שהוא פנה לעיסוקים מעט מפוקפקים. החלוץ בן ה-34 שחקן שטוטגרט, שאלקה, חטאפה וקוניאספור בעבר ומי שאף הוזכר ב-2015 כמועמד להצטרף למכבי חיפה והפועל באר שבע, הסעיר הערב (רביעי) את רומניה בעקבות סרטון שדלף לרשת, ובו הוא נראה חצי עירום ביציאה מחדר המלון של אשת חברו.

בסרטון, אותו צילם בעלה של האישה שמפורסמת בזכות עצמה - בעבר היא זכתה בתואר "המילף הלאומית של רומניה" - נראה מאריקה יוצא מחדר המלון כשרק מגבת לגופו, ומנהל דין ודברים עם מי שהיה עד אותו רגע חברו, ומאז הפך אויב.

הסרטון המלא

"אלוהים, תסלח לי! מה קורה? בוא רגע לכאן, בוא נדבר", נראה מאריקה מתחנן בסרטון. "שיגעתי אותי עם הסרטון הזה. אתה ממש מגזים!".

לאחר מכן נראית יוצאת מהחדר האישה, אנה מונטאן בת ה-31, ומנסה לדבר על ליבו של בן זוגה, שלא ממש השתכנע. "אני רגוע מאוד! צ'יפריאן יצא מפה עם מגבת בגלל שהוא היה זקוק לאמבטיה חמה? זה מה שאת אומרת לי בעצם?" הוא נראה מטיח באשתו. "הפעם ירדת הכי נמוך שאפשר. רק לא מזמן אמרת לי שאת שונאת שאחרים נוגעים בך. בטח תגידי שזו הפעם הראשונה שזה קורה".

כדורגלן העבר הרומני צ'יפריאן מאריקה עם אשתו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הזוג מאריקה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
פלורין ואנה מונטאן. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הזוג מונטאן/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

על פי התקשורת הרומנית, הסרטון צולם באוגוסט 2019 במלון בקלוז'-נאפוקה. הוא עורר סערה גם משום שמאריקה נודע עד היום כמי שנשוי באושר למי שהיתה בת זוגו במשך שנים רבות, וכאיש משפחה שנהנה לגדל את שתי בנותיו. כמו כן, התברר שהחבר פלורין מונטאן והאישה אנה מונטאן התפייסו מאז ונשארו יחד.

"המילף הלאומית" אנה מונטאן

מאריקה התפרסם בעבר בזכות עוד סיפור ביזארי. כשחתם בחטאפה בקיץ 2013, התברר ששם משפחתו הוא כינוי גנאי להומוסקסואל בספרדית. לכן החליט שעל חולצתו יופיע שמו הפרטי, וכך גם יכונה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully