וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל הלחץ והרשתות החברתיות": השוער שהיה מועמד לטוטנהאם, פרש בגיל 24 בלבד

טד סמית', שוער סאות'אנד שהיה מועמד לטוטנהאם בינואר, הרים ידיים: "התגובות ברשת גרמו לי לפחד לשחק. זה פשוט לא אני, לא יכול ליהנות מזה. הלחצים והעצבים - זה גדול עליי"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

בינואר האחרון היה מועמד טד סמית' להצטרף לטוטנהאם של ז'וזה מוריניו. השוער של סאות'אנד, שעבר בנבחרות הצעירות של אנגליה, היה קרוב להגשים חלום של רבים, אבל במקום זה בחר לפרוש כעת. בגיל 24 בלבד. וזה לא שהוא נאלץ לקבל את ההחלטה הזו בגלל פציעה או מחלה, חלילה.

אז מה הוביל להחלטה? "אתה צריך ליהנות מהמשחקים, ואני ניסיתי. ניסיתי לא מעט, אבל לא הצלחתי", סיפר בראיון ל"טלגרף" אחרי ההחלטה לעזוב את המקצוע עם 33 משחקים בלבד כמקצוען בליג 1 (השלישית בהיררכיה באנגליה). "פחדתי לשחק במשך זמן רב, ואני לא מצליח לכבות את הפחד הזה. אחרי משחקים תמיד נכנסתי לרשתות החברתיות לראות מה אנשים אומרים עליי. ב-90 אחוזים מהזמן לא היה כלום, אבל תמיד מצאתי שתיים-שלוש תגובות שליליות שנשארו איתי".

סמית' הוסיף: "זה פשוט לא אני. אני לא מסוגל ליהנות מזה. אני אוהב את המשחק ואת האימונים, אבל הלחץ הנלווה פשוט גדול עליי. הלחצים והעצבים שמגיעים ביום המשחק - זה כבר יותר מדי עבורי".

טד סמית' שוער סאות'אנד. GettyImages
"לא מצליח לכבות את הפחד". טד סמית'/GettyImages

השוער סיפק אנקדוטה מעברו כדי להסביר: "זה היה משחק הליגה הראשון של העונה, ועשיתי טעות שעלתה לנו בניצחון. המשחק הסתיים ב-1:1. כולם בחדר ההלבשה היו נהדרים. הם הבינו שאני צעיר והייתי הרוס. אבל ברשתות החברתיות ראו הכול בשחור ולבן. אני זוכר שקראתי כמה תגובות ואז הבנתי שאני צריך לשחק גם בשבוע הבאה. אם לדבר בכנות, התקשיתי עם זה. לאוהדים יש כל זכות להביע דעה ואין לי בעיה עם זה, אבל לפעמים זה הרחיק לכת וזה היה קשה לא רק לי, אלא גם למשפחה שלי".

על ההשלמה עם הצעד שלו, אמר: "החלק הכי קשה זה לספר לאנשים שאתה מוותר על תפקיד החלומות של רבים כל כך. אל תבינו אותי לא נכון, היו רגעים נפלאים אחרי משחקים שניצחנו, אבל באופן כללי, להיות במרכז תשומת הלב בשבת - זה לא בשבילי. למדתי לקבל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully