וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריסיו פוצ'טינו: "לפני מותי אני רוצה לחזור לאמן את טוטנהאם ולהוביל אותה לתואר"

המאמן הארגנטינאי, שפוטר לפני מספר חודשים מהתרנגולים, טוען שהוא עדיין חולם לחזור "להשלים את המשימה שלא סיימנו, זה היה מסע מדהים"

רויטרס

בווידאו: התגובות אחרי גמר הצ'מפיונס בין ליברפול לטוטנהאם

מאמן טוטנהאם לשעבר מאוריסיו פוצ'טינו פותח דלת לחזרה לקבוצה שפיטרה אותו לפני מספר חודשים, וטוען שישמח לשוב אליה "לפני מותו" ולהצעיד אותה לתואר. הארגנטינאי רשם קדנציה מצוינת בשורות התרנגולים, היה עמה בצמרת ואף עלה עמה בשנה שעברה לגמר ליגת האלופות שבו הקבוצה הפסידה לליברפול, אבל את העונה הנוכחית טוטנהאם פתחה רע, והמאמן המוערך פוטר והוחלף על ידי ז'וזה מוריניו.

עם זאת, פוצ'טינו טוען שהוא עדיין רוצה לחזור. "זה היה מסע מדהים, שנגמר לא כמו שרציתי שייגמר. אבל עמוק בנשמה שלי, עמוק בלב שלי אני בטוח שהדרכים שלנו יצטלבו שנית בעתיד. אין ספק - מהיום שעזבתי את המועדון ועד עכשיו, החלום שלי הוא לחזור יום אחד לקבוצה, ולנסות להשלים את העבודה שלא סיימנו.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
עבר רגעים מדהימים. פוצ'טינו בוכה אחרי הניצחון על אייאקס/רויטרס

"זה היה מסע מדהים, היינו כל כך קרובים לזכייה בתארים הנכונים - באליפות, בליגת האלופות, היינו כל כך קרובים. אבל זה נגמר, וכמובן שאני כבר מסתכל קדימה על האתגר הבא, ואני מלא מוטיבציה, אבל בפנים אני מקווה לחזור, כי המקום הזה היה כל כך מיוחד עבורי, זה מועדון מיוחד עם אוהדים מיוחדים. אולי זה יהיה עוד חמש שנים, או עוד עשר שנים, אבל לפני שאמות אני רוצה לאמן שוב את טוטנהאם, ולנסות, אם זה אפשרי, לזכות בתואר.

"אני רוצה להרגיש מזה לזכות בתואר עם טוטנהאם, כי האוהדים שלה מדהימים, והאהבה שקיבלנו הייתה מחדהימה, וזאת הזדמנות טובה לשלוח בחזרה את כל האהבה שהם הראו לאורך השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully