וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן פלאיני ילווה 3 מיליון יורו לקבוצתו לשעבר סטנדרד ליאז' על מנת להצילה

הקבוצה הבלגית שמסובכת כלכלית פנתה לשחקנה לשעבר, שהסכים לסייע לה לפני הדיון המכריע שעלול לשלוח אותה לליגת החובבנים

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מכבי חיפה חזרה להתאמן

סטנדרד ליאז' פנתה לשחקנה לשעבר מרואן פלאיני וביקשה ממנו להשקיע כסף בקבוצה ולהציל אותה, ולעזור לה להבטיח לשרוד על רקע הקשיים הכלכליים שלה שמאיימים לסבך אותה ועלולים לגרום לירידתה לליגת החובבנים בבלגיה. פלאיני, קשר נבחרת בלגיה ומי שעבר קריירה מרשימה בפרמיירליג, החל את הקריירה שלו בסטנדרד ליאז', לפני שעבר לאנגליה ומשם לקבוצתו הנוכחית בליגה הסינית.

ההתאחדות הבלגית הענישה את סטנדרד על הפרות כלכליות, וכרגע רישיון הקבוצה המקצוענית שלה נשלל אחרי שלא שילמה לשחקניה. למעשה, גם החוקיות של ההצעה לרכישת האצטדיון נבדקת בימים אלה על ידי ההתאחדות. סטנדרד הגישה ערעור על ההחלטה של ההתאחדות, ומקווה להגיש עד לדיון ב-5 במאי הוכחות למצבה הכלכלי המשופר.

מרואן פלאיני, שנדונג. GettyImages
מחווה יפה. פלאיני/GettyImages

בהתחלה ההנהלה ביקשה מפלאיני שיצטרף לקבוצת משקיעים - שכוללת בין השאר את אקסל ויטסל - שמנסה לרכוש את האצטדיון של המועדון ואז להמשיך להשכיר אותו לקבוצה, וזאת על מנת לעזור לה לגייס מזומנים באופן מיידי. ויטסל, על פי הדיווחים, השקיע 1.5 מיליון יורו.

אבל עורך דינו אמר אתמול שהוא לא ישקיע ברכישת האצטדיון. "אני יכול להגיד ב-100 אחוז שמרואן לא יהיה חלק מהפרויקט הזה", אמר, "אין סיכוי, אני לא יודע מאיפה הסיפור הזה צץ, אבל זה מעולם לא היה על הפרק".

עם זאת, בכלי התקשורת בבלגיה נטען כי פלאיני הסכים להלוות 3 מיליון יורו לקבוצה, ללא קשר לפרויקט. הקבוצה זקוקה ל-12 מיליון יורו בחשבון הבנק שלה עד ה-30 ביוני על מנת שתוכל להמשיך - וכעת עם ההלוואה של פלאיני ותרומה נוספת של אנשי עסקים ייתכן שהיא תינצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully