וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות יאפשר לליגות הכדורגל והכדורסל לחזור ב-15 ביוני?

3.5.2020 / 13:12

בממשלה ידונו על הקלות בהגבלות, ביניהן שובם של הכדורגל והכדורסל בעוד כחודש וחצי. בהתאחדות לכדורגל ובאיגוד הכדורסל עדיין ממתינים להוראות

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מכבי חיפה חוזרת להתאמן

האם הממשלה תאשר לספורט הקבוצתי לשוב לפעילות בעוד כחודש וחצי? במסמך הקלות ההגבלות שמגובש במשרד הבריאות לקראת הדיון בממשלה מצויין ה-15 ביוני כתאריך בו יותרו משחקי כדורגל וכדורסל. יש לציין שעדיין מתנהלים דיונים בנושא, ולא מדובר בתאריך סופי, על אף שה-15 ביוני הוא תאריך שתואם את תכניות מנהלת הכדורסל שהוגשה בשבוע שעבר.

במנהלת הליגות בכדורגל עדיין ממתינים להוראות ברורות, וחוששים מכך שחלק מתכנית החזרה תכלול בידוד כפוי של שבועיים לשחקנים, מה שיחייב את הפסקת בניית הכושר המחודשת שהחלו בקבוצות בשבוע שעבר.

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה מול יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
חזרה למגרשים בעוד שישה שבועות?/דני מרון

"מנהלת ליגת העל בכדורסל מצפה ב-48 השעות הקרובות לקבל תשובה ממשרד הבריאות ומשרד הספורט לגבי התוכנית לחידוש הליגה וחזרה למשחקים וכן תשובה ממשרד הספורט על פיצוי לקבוצות הכדורסל על אובדן הכנסותיהן הגדול", מסרו במנהלת. "עם קבלת התשובות המנהלת תשב עם הקבוצות כדי להחליט על המשך צעדי המנהלת בהתאם לתשובות שתתקבלנה".

גם ארגון שחקני הכדורסל הגיב: "אנחנו קוראים לשרת הספורט, מירי רגב, אם מחזירים -מחזירים הכל! גם כדורגל גם כדורסל! זה הזמן להחזיר גם את הכדורסל הישראלי לחיים. שחקני הכדורסל הישראלים יושבים שבועות בבתים, כמו כולם, ומחכים. חרדים לעתיד הענף, לעתיד המקצועי שלהם.  עכשיו, כשהחלטת בהחלטה אמיצה מאין כמוה שהכדורגל חוזר - אנחנו קוראים לך להשיב גם את הכדורסל לפעילות מיידית. הנזק להמשך ההדממה יהיה עצום. ניתן למצוא מתווה יצירתי. הפעלת האולמות פשוטה משל האיצטדיונים. רק תגידו מתי ואיפה, בלי כמה - אנחנו נהיה שם, נעלה על מדים ונחזור למגרש. בואו נסיים את העונה בסל ניצחון מלא גאווה, ונרים מחדש על הרגליים את הכדורסל בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully