וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקורונה שיבשה את התוכנית של ריאל מדריד להחתים את סקוטי ווילבקין"

ב"אס" טוענים שרכז מכבי תל אביב היה על הכוונת של הבלאנקוס לקיץ, אולם צמצום התקציב צפוי לסכל את המהלך. וגם: אבדיה מספר על התהליך שעבר

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

בווידאו: שיחת חג של מכבי תל אביב בזום

האם משבר הקורונה "הציל" את מכבי תל אביב מהצעת ענק לסקוטי ווילבקין? על פי "אס", ריאל מדריד תכננה לנסות לפתות את כוכב הצהובים בקיץ, אולם צפויה לבטל את התוכניות על רקע צמצום התקציב.

ווילבקין ושיין לארקין היו על הכוונת של הבלאנקוס, והתוכנית היתה להחתים אחד משניהם. אולם כעת, כך נראה, תשאיר ריאל את ניקו לפברוביטולה שאמור היה לעזוב. רכז נוסף של הבלאנקוס, פקונדו קמפאסו, עלול לעזוב ל-NBA. על פי דיווחים, דאלאס ושיקגו בוחנות את מועמדותו לעונה הבאה.

כזכור, ווילבקין הוזכר השבוע בדיווח בתקשורת הספרדית כמועמד לעבור למילאנו. מכבי תל אביב הגיבה בביטול לדיווחים וכתבה בטוויטר: "זה שקר".

היום טענה מכבי תל אביב בהודעת מועדון: "ביומיים האחרונים צצו ידיעות ולפיהן מכבי תל אביב הציעה חוזים חדשים לשחקנים. חלק מהידיעות נגעו לשחקנים שמשחקים במכבי וחלק מהידיעות נגעו לשחקנים של קבוצות אחרות. מועדון הכדורסל מכבי ת"א מבקש להבהיר כי הידיעות אינן נכונות.

מכבי לא עושה כרגע שום פעולה בנוגע לעונה הבאה ולא הציעה חוזה לאף שחקן. ברור לנו שיש מי שמנסה לנצל את המצב כדי להפעיל לחצים כאלה ואחרים, ולכן מזין את התקשורת בידיעות שאינן נכונות. אנחנו מתמודדים כיום עם משבר הקורונה, שיצר חוסר ודאות וסימני שאלה רבים. באופן טבעי למכבי אין עדיין את המשתנים על מנת לקבוע את התקציב לעונה הבאה ואלה בהחלט לא התנאים בהם ניתן להחתים שחקנים על חוזים חדשים".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. דני מרון
התוכנית נגנזה? ווילבקין מול ריאל מדריד העונה/דני מרון

דני אבדיה ממשיך להתכונן לדראפט ה-NBA בצל הלו"ז הדחוי שכופה משבר הקורונה. הגרלת הלוטרי כבר נדחתה, הדראפט עצמו אולי יוזז גם כן למועד אחר, אבל נראה שהפגרה הארוכה מאפשרת לאבדיה קצת פרספקטיבה על התהליך שעבר במכבי תל אביב.

אמש (שבת) פורסם ריאיון ב"יורוספורט טורקיה" עם הכישרון הצעיר בו סיפר על הגדילה שלו במכבי תל אביב, שספק אם תזכה לראות אותו לובש שוב את מדיה.

"בשנים הראשונות שלי במכבי הייתי ממש גרוע מבחינה פיזית, אחד השחקנים הכי פחות אתלטיים בקבוצה", סיפר. "הכתפיים שלי היו צרות מאוד, החלק התחתון שלי היה רזה. יכולתי לכדרר ולחדור לסל, אבל היתה לי בעיה להיתקל במגע. מאז התרכזתי עם המאמן האישי שלי בצד הפיזי של המשחק. שיניתי את התזונה שלי, התחלתי להרים משקולות ולרוץ ריצות ארוכות. זה השתלם לי, כי היום אני מרגיש הרבה יותר מוכן מבחינה פיזית".

עוד בוואלה!

דיוויד בלאט: "דני אבדיה יכול להיכנס עכשיו למשחק NBA ולעשות דברים טובים"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. ברני ארדוב
מתחיל לסכם תקופה. אבדיה/ברני ארדוב

אבדיה, שנחשב בגיל צעיר יותר לקלע שלשות טוב, הודה שהירידה באחוזים באה כתוצאה משינוי במכניקת הזריקה שניסה לסגל לעצמו בשנתיים האחרונות. "קלעתי קצת יותר טוב השנה, אבל זה תהליך לא קל. שיניתי את סגנון הזריקה, אבל עדיין קשה לי לזרוק מהר תוך כדי תנועה. אני חושב שיש לי קליעה טובה, אבל אני חייב להמשיך לעבוד על האספקט הזה. אני רוצה לשחק כדורסל לנצח, וכדי לעשות את זה בימינו אתה חייב לדעת לקלוע מבחוץ. אני מקבל הרבה טיפים בעניין הזה מיאניס ספרופולוס, הוא ממש עוזר לי".

כמו כן, סיפר אבדיה ש"הספורט הראשון שהתנסיתי הוא היה כדורגל. שיחקתי קרוב לשנתיים בקבוצת ילדים והייתי לא רע. חלק מהמאמנים אמרו שיש לי פוטנציאל, אבל בשלב מסוים איבדתי עניין. לקחתי הפסקה מספורט תחרותי, ולאט לאט מצאתי את עצמי מתאהב בכדורסל".

וכן, הוא כבר מתרגש לקראת המעבר הצפוי ל-NBA. "הכדורסל ב-NBA כיפי מאוד. המשחק מהיר ומדגישים את האלמנט של ההנאה מהמשחק. גם הצד הטקטי ב-NBA מעניין אותי, כי עושים שם דברים בצורה קצת שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully