וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "דני אבדיה יכול להיכנס עכשיו למשחק NBA ולעשות דברים טובים"

מאמן קליבלנד לשעבר ניתח את השחקנים הבינלאומיים בדראפט הקרוב: "דני הכי מוכן מכולם. אפשר לסמוך עליו, הוא יכול לעשות את הכל די טוב"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

הגרלת הלוטרי של דראפט 2020 נדחתה, גם הדראפט עצמו ככל הנראה יידחה, וכל שנותר הוא להמשיך ולדון במועמדים להיבחר במקומות הראשונים. אחד מהם הוא כמובן דני אבדיה, שקיבל היום (שבת) מחמאות מדיוויד בלאט, שהתארח בתכנית Hang Time של האתר הרשמי של הליגה.

"לדעתי, מכל השחקנים הבינלאומיים, דני הוא בלי ספק הכי מוכן ל-NBA", אמר מאמן קליבלנד לשעבר. "הוא יכול להיכנס למשחק NBA עכשיו ולעשות דברים טובים, וזה חשוב מאוד. הוא פשוט יכול לשחק, הוא בוגר, יש לו חושים טובים מאוד, אני חושב עליו כמישהו שיכול לעשות הכל די טוב, אין לו תכונה אחת שמבדילה אותו מיתר השחקנים. אפשר לסמוך עליו. הוא משחק במכבי תל אביב ביורוליג והוכיח את עצמו, אז זה הופך אותו לבחירה טובה כמעט עבור כל קבוצה".

בלאט נתן כדוגמא את דטרויט, כקבוצה שיכולה להיעזר בשחקן מכבי תל אביב: "אנחנו לא יודעים מה יהיה עם בלייק גריפין, ודני יכול להתאים שם טוב מאוד. הוא קשוח ודטרויט עיר קשוחה. הוא לא מפחד, הוא מאוד התפתח מבחינה פיזית ומבין כל השחקנים האלה, הוא שיחק ברמות הגבוהות ביותר והוכיח שהוא יכול לשחק מול גברים. זה אחד הדברים שאני הכי אוהב אצלו".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
המחמאות ממשיכות להגיע. אבדיה/דני מרון

המאמן נשאל בין היתר על מספר שמות בינלאומיים נוספים בדראפט הקרוב, וגם על לאמלו בול - אמריקאי שמשחק בליגה האוסטרלית. "הוא גארד גדול עם יכולת מסירה אדירה, הוא מוכשר מאוד. מצד שני, הוא לא ממש שיחק הרבה כדורסל תחרותי וקשה לשפוט אותו ולנבא מה יקרה איתו בעתיד. יש לו אפסייד ענק, אבל גם חוסר ניסיון. יהיה מעניין מאוד לראות מי יהמר עליו. אפילו הניקס, הוא מישהו שמתאים לבירת הבידור של העולם ויכול לעשות דברים נהדרים. מצד שני, האם אתה מאמין שיש לו מה שצריך כדי להיות שחקן יוצא דופן?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully