וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול ריגש את משפחתו של קובי בריאנט, ונזכר מדוע כל כך העריץ אותו

היום שבו קובי דחף אותו לרצפה, העבודה באמצע הלילה בחדר הכושר, ולמה הוא קרא לו פאבלו במשך 6 שנים. הסנטר הספרדי סיפר על הקשר המיוחד שלו עם קובי, וריגש את ונסה

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

פאו גאסול לא רק רשם קריירה מוצלחת בלוס אנג'לס לייקרס לצד קובי בריאנט, הוא גם הפך עם השנים לחבר קרוב לכדורסלן שנהרג השנה בתאונת מטוס טראגית יחד עם בתו ג'יאנה. גאסול ובריאנט זכו ביחד בשתי אליפויות, ויותר מכך, הסנטר הספרדי גם יודע שקובי היה זה ששדרג לו את הקריירה והפך אותו לכדורסלן דומיננטי.

הסיפור הכי מפורסם על הקשר שלהם קרה בקיץ 2008. גאסול הגיע בתחילת העונה, ועלה עם הלייקרס לגמר, אבל שם הם הפסידו לסלטיקס בשישה משחקים. בקיץ בריאנט ונבחרת ארה"ב פגשו את נבחרת ספרד במשחקים האולימפיים, ובמשחק בריאנט הפיל במכוון את גאסול על הרצפה - ואף לא ניגש אליו כדי לתת לו יד ולהרים אותו מהפרקט (על אף שהשניים היו חברים לאותה קבוצה). לאחר מכן התברר כי בריאנט עשה את זה במכוון על מנת להמחיש לגאסול שהוא שחקן רך, ואכן, בשנתיים שלאחר מכן הספרדי השתדרג, שינה גישה, וזכה עם קובי בשתי אליפויות.

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס, מול פאו גאסול שיקגו בולס. GettyImages
"זה היה מדהים, לראות כמה הוא רוצה את זה. זה היה מעורר השראה, ומדבק". גאסול מתגעגע לקובי/GettyImages

"הוא גם היה עושה את זה לסבתא שלו, אם היא הייתה עומדת בדרך בינו לבין מדליית הזהב", סיפר גאסול על בריאנט, "זה ביזנס. הוא היה מתחרה קר רוח, והוא הציב את הרף לדורות הבאים". גאסול אמר על התקרית הזאת שקובי "לא ניסה ללכת מסביב לחסימה, הוא פשוט נכנס בי ואמר 'ישרקו לי עבירה, זה בסדר, אבל אני הולך לשלוח לו מסר'.... הוא אמר לחברים שלו בנבחרת כריס בוש ודווייט הווארד ללכת עליי, להיות פיזיים איתי, להתיש אותי, 'לכו עליו, ורק עליו, כל הזמן עליו'". וזה עבד.

גאסול מספר ש"היינו יכולים לאכול ארוחת ערב מאוחרת ב-11 או 12 בלילה, ואחריה הוא היה אומר לי 'בוא נלך לחדר כושר, נרים משקולות'. ואני רק חשבתי בשעה כזאת, 'אני הולך למיטה, אני גמור'. זה אפילו לא עבר לי בראש, ללכת לחדר כושר בשעה כזאת. אבל הוא היה עושה את זה כל הזמן, וזה היה מדהים, לראות כמה הוא רוצה את זה. זה היה מעורר השראה, ומדבק". עוד סיפר גאסול שקובי כינה אותו במשך כל התקופה שלו "פאבלו", על שם פאבלו אסקובר, כדי לתת קצת מרץ ואנרגיות אגרסיביות לסנטר.

עוד בוואלה!

כבוד אחרון להבטחה שלא מומשה: ג'יג'י בריאנט "נבחרה" בדראפט ה-WNBA

לכתבה המלאה

אתמול (שישי), אגב, ג'יאנה בריאנט אמורה הייתה לחגוג יום הולדת 14. גאסול ואשתו שלחו עוגה כמתנה למשפחה, וונסה בריאנט, אשתו של קובי, העלתה לאינסטגרם את התמונה והוקרת התודה שלה. גאסול ואשתו אף שלחו לה זר פרחים גדול ביום הנישואים האחרון של ונסה וקובי, אותו השניים לא חגגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully