וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד אחרון להבטחה שלא מומשה: ג'יג'י בריאנט "נבחרה" בדראפט ה-WNBA

הליגה הכריזה על בתו המנוחה של קובי ועל שתי חברותיה שנספו עמה כבחירות של כבוד, ונסה בריאנט התרגשה: "זה היה החלום שלה"

צילום מסך

בווידאו: כך שחקני ה-NBA מעבירים את הזמן בבידוד

דראפט ה-WNBA שנערך הלילה (בין שישי לשבת) באופן וירטואלי לא טמן בחובו הפתעות בכל הקשור לסדר הבחירות (על סברינה יונסקו, שכצפוי נבחרה ראשונה על ידי ניו יורק ליברטי, תוכלו לקרוא כאן), אבל כן כלל רגע נוגע ללב. ג'יג'י בריאנט, בתו של קובי, הוכרזה כבחירה של כבוד בדראפט לצד שתי חברותיה אליסה אלטובלי ופייטון צ'סטר, שנספו עמה בתאונת המסוק בינואר בקליפורניה.

השלוש, במיוחד ג'יג'י שזכתה עוד לפני מותה הטרגי לכינוי "ממבסיטה", קריצה לכינוי המפורסם של אביה, נחשבו לכישרונות עולים בכדורסל הנשים - ולא זכו להגשים את חלומן להצטרף ל-WNBA. הלילה הן נכנסו לשם, לפחות באופן סימבולי.

"הן מייצגות את העתיד של ה-WNBA. הם חלמו על זה, התאמנו לקראת זה, התכוננו לזה מדי יום ביומו", אמרה קומישינרית הליגה קטי אנגלברט. "כואב שחלומן לא התגשם, אבל אני גאה להכריז עליהן כעל בחירות של כבוד בדראפט הזה".

לאחר ההכרזה, הצטרפה לשידור האלמנה ונסה בריאנט ואמר ש"זה היה החלום הגדול של ג'יג'י. היא עבדה ללא הפסקה לקראת זה, היא רצתה להיות אחד השחקניות הטובות בכל הזמנים, ממש כמו שאבא שלה היה. אני רוצה לברך את מי שנבחרה היום בדראפט. תמשיכו לעבוד קשה, אף פעם אל תרגישו נינוחות מדי, תשתמשו במנטליות הממבה".

בנוסף הכריזה ה-WNBA על תואר של כבוד לזכר קובי וג'יג'י, שיוענק מדי שנה לאדם שתרם לקידומו של הענף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully