וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: "גולדן סטייט עקבה מקרוב מאוד אחר דני אבדיה"

הווריירס צפויים לבחור גבוה בדראפט הקרוב. סקאוט של אחת הקבוצות ניתח: "הוא עדיין לא מספיק טוב כדי לקבל דקות מיידיות ברוב הקבוצות"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

עדיין לא ברור מתי ייערך דראפט ה-NBA הקרוב, ובכל זאת בארצות הברית ממשיכים לעסוק במועמדים שמושכים את תשומת הלב הגבוהה ביותר - ודני אבדיה הוא בהחלט אחד מהם. על פי NBCSPORTS, "הסקאוטים של גולדן סטייט עקבו מקרוב מאוד אחר אבדיה", וישקלו לבחור בו בדראפט הקרוב. הגרלת הלוטרי טרם נערכה, אולם לכל ברור כי הווריירס, להם המאזן הגרוע בליגה, צפויים לקבל בחירה גבוהה.

זו לא הפעם הראשונה ששמו של אבדיה מוזכר בהקשר של סגנית האלופה. בתחילת אפריל דווח בתקשורת בסן פרנסיסקו כי הווריירס "יחשבו זמן רב" האם לבחור בישראלי, אם יקבלו בחירה בטווח של 2-5. אם יקבלו את הבחירה הראשונה, ככל הנראה יבחרו באנתוני אדוארס. לפי היחסים המעודכנים בסוכנויות ההימורים, אבדיה מדורג רביעי בסיכוייו להיבחר ראשון. מקדימים אותו אדוארס (הפייבוריט כרגע), ג'יימס וייסמן ולאמלו בול.

"האם הוא טוב מספיק כדי לקבל דקות כבר עכשיו? ברוב הקבוצות לא", חרץ אחד הסקאוטים של קבוצות ה-NBA. "אבל ביחס לגיל שלו הוא די מלוטש, ויש דברים שאי אפשר ללמד. אפשר לראות שהוא מאוד רוצה להיות טוב, שהוא מאמין בעצמו ורוצה להיות האיש המרכזי. מבחינתי, אני אוהב את זה. עם זאת, אני חושב שהוא יתפתח לשחקן רוטציה תוך שנה-שנתיים. אם הזריקה שלו תהיה יותר יציבה - וזה משהו שאפשר לשפר - אני חושב שתהיה לו קריירה טובה".

View this post on Instagram

Stay positive.?

A post shared by Deni Avdija (@deniavdia8) on

באותה כתבה הוסיפו וניתחו את יכולותיו של שחקן מכבי תל אביב: "נראה שהוא מרגיש יותר בנוח עם הכדור מאשר עם הזריקה שלו, יותר נוח לו ליצור מאשר לקלוע, אבל הוא מסוגל לעשות את שני הדברים. הוא גבוה, משקיע וקצת "שוויצר" במשחק שלו, שני אלמנטים שמזכירים את לוקה דונצ'יץ', ומחמיאים לסט היכולות שלו. חלק השוו את המשחק שלו למייק מילר ודנילו גלינארי, אחרים להידו טורקוגלו, בוריס דיאו וג'ו אינגלס. אני חושב שההשוואה הנכונה היא לאחרון, בעיקר בזכות IQ הכדורסל שלו".

רשימת המועמדים לדראפט הקרוב ננעלה, ובה 205 שחקנים. מתוכם, 42 הם בינלאומיים, כשמלבד אבדיה, כידוע, יש ישראלי נוסף - ים מדר.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully