וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילברט ארינאס חושף: שכבתי עם בנות הזוג של ניק יאנג כדי שלא יתאהב בהן

"אייג'נט זירו" לקח שני צעדים קדימה את טקס החניכה של הרוקי ב-2007: "בכל פעם שהוא עמד להתאהב, שכבתי איתן. זו היתה הדרך שלי למקד אותו בכדורסל ולא בבחורות"

צילום מסך

ההתעמרות ברוקיז היא מסורת רבת שנים ב-NBA, אבל מסתבר שגילברט ארינאס לקח אותה שני צעדים קדימה. ארינאס, אחד השחקנים המוכשרים והבעייתים שידעה ה-NBA במילניום הנוכחי, חשף בסוף השבוע שכחלק מטקס החניכה של ניק יאנג כרוקי בוושינגטון, הוא נהג לשכב עם בנות הזוג שלו - לא פחות ולא יותר.

"כשאתה שחקן ותיק, אתה בוחר לך רוקי שתוכל להתעלל בו לשארית חייו, וניק יאנג היה האיש שלי", אמר ארינאס בריאיון למגזין "סלאם". "הוא הגיע והתעללתי בו כהוגן. ריסקתי את המכונית שלו, שכבתי עם בנות הזוג שלו...בכל פעם שהוא עמד להתאהב, שכבתי איתן. זה השיעור שהוא היה צריך ללמוד כדי להתרכז בכדורסל ולא בבחורות. הבן אדם התאהב בקלות מדי".

יאנג הפך לאישיות צבעונית ושנויה במחלוקת בזכות עצמו במהלך השנים, אבל יחסיו עם ארינאס רחוקים מלהיות יציבים. ארינאס אף אמר ש"לצערי הוא לא הפך למה שקיוויתי שיהיה. אני מסתכל עליו היום ואומר, 'לא, זה לא האיש שלי יותר'".

כך או כך, זו לא הפעם ש"אייג'נט זירו" מתרברב בהתאכזרות שלפי כלפי יאנג. בעבר נזכר ארינאס שבמקרה אחד פרץ לביתו של יאנג באישון לילה רק משום שהרוקי לא היה מוכן לתת לו את קוד הכניסה לבית. במקרה אחר סיפר ארינאס שפעם אחת השליך בטעות כדור שפגע בראשו של בנו של יאנג בן הארבע, מה שגרם לו לבכות.

עוד בוואלה!

אחים בדם: לפני הפרק לזכרו, ב-NBA נזכרים בחיבור של קובי וג'ורדן

לכתבה המלאה
שחקני וושינגטון וויזארדס גילברט ארינאס, אנטוניו דניאלס, ניק יאנג. AP
לא הגזמנו? ארינאס לצד ניק יאנג ב-2007/AP

"הוא היה משוגע. הכי מטורלל שפגשתי", סיפר יאנג בשנה שעברה על טבילת האש הקשוחה מדי שארינאס עשה לו, ונידב סיפור משלו. "פעם אחת הגעתי לאימון עם משקפי השמש שלי, שעלו קרוב ל-1,000 דולר. גילברט הגיח משום מקום, לקח לי אותן, שם אותם באשכים שלו ושבר אותן לרסיסים. זה היה אכזרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully