וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA חוששים: נצטרך להשאיר את המאמנים והמנהלים המבוגרים מאחור

בכירים בקבוצות מודאגים מהאפשרות שיצטרכו למדר בני 60 ומעלה כשהמשחקים יחודשו: "הם לא יוכלו להיות חלק, לא משנה מה השם שלהם"

צילום מסך

בווידאו: כך שחקני ה-NBA מעבירים את הזמן בבית

חשש ב-NBA שאנשי צוות בני 60 ומעלה, כולל מאמנים ומנהלים בכירים, לא יוכלו לקחת חלק בפעילויות של הליגה כשתחודש. על פי ESPN, בכירים בקבוצות מביעים דאגה מהמצב וחוששים שהמגבלות על האוכלוסיה המבוגרת בארצות הברית ישפיעו בצורה משמעותית על המשך העונה, אם יהיה כזה.

"בהתבסס על כל המידע שקיבלנו עד עכשיו, בני 60 ומעלה עם מחלות רקע לא יוכלו להיות חלק מהפעילות. זה לא משנה מה השם שלהם או מה התפקיד שלהם. זה יכול להיות אבא של הכוכב של הקבוצה, ג'נרל מנג'ר, מאמן, הכל. הם לא יוכלו להיות חלק, אין בזה ספק", אמר ג'נרל מנג'ר אנונימי.

שחקני סן אנטוניו ספרס דרק ווייט, פאטי מילס עם המאמן גרג פופוביץ'. AP
הספרס ייאלצו להסתדר ללא פופוביץ'?/AP

כידוע, ה-NBA מתכננת לחדש את העונה באמצעות יצירת "בועה" שתאפשר לקבוצות לשהות במקום אחד בתנאי בידוד מוחלטים, מה שיקטין את הסיכוי למקרי קורונה חדשים. יחד עם זאת, כל קבוצה תידרש לגבש רשימה של עובדים חיוניים - והם ככל הנראה יצטרכו לעמוד בתנאים של משרד הבריאות האמריקני כדי להיות חלק מה"בועה".

גרג פופוביץ' בן ה-71 נמצא ממילא בקבוצת סיכון גם אם אין לו מחלות רקע, אולם יש עוד חמישה מאמנים בליגה שחצו את גיל 60 ועשויים להיות מודרים מהבועה: ריק קרלייל מדאלאס, מייק ד'אנטוני מיוסטון, דוויין קייסי מדטרויט, טרי סטוטס מפורטלנד ואלווין ג'נטרי מניו אורלינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully