וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשני "פוקס" בויכוח סוער: "בלאט, שב בשקט, אין לך זכות לדבר על לברון"

אושיית הטלוויזיה שאנון שארפ הגיב בכעס להשוואה של בלאט בין ג'ורדן ללברון: "דיוויד, לנצח תיזכר בתור מפסידן. אין לך מושג מי היה מייקל". שותפו סקיפ ביילס יצא להגנתו של הישראלי: "הוא לא הצליח בקליבלנד רק בגלל ג'יימס"

צילום מסך

בווידאו: כך שחקני ה-NBA מעבירים את הזמן בבידוד

האמירות המפתיעות של דיוויד בלאט על ההשוואה בין מייקל ג'ורדן ללברון ג'יימס מעוררות תגובות גם בארצות הברית. כזכור, בלאט אמר השבוע במסגרת פאנל זום בעמוד הפייסבוק של חברת "פרטנר", שג'ורדן יותר גדול מלברון "בגלל האליפויות שלקח במקום אחד, בלי יותר מדי התרכזות ב'אני', יותר ב'אנחנו'".

הדברים של בלאט הגיעו גם לתקשורת האמריקאית, ואמש (שישי) התנהל בעקבותיהם דיון סוער בין שתי אושיות הטלוויזיה של רשת "פוקס", שאנון שארפ וסקיפ ביילס. בדיון, שארך לא פחות מ-18 דקות, בלאט הותקף בחריפות על ידי שארפ, שחקן פוטבול לשעבר שעשה הסבה לפרשן ספורט.

"למה כולם משתמשים בדוקו הזה כדי לנגח את לברון? אני מבין, דיוויד בלאט, שאתה מאמין שאיבדת את המשרה שלך בגלל לברון ג'יימס. אבל אנחנו יודעים שלברון הוא אחד השחקנים הכי לא אנוכיים בתולדות המשחק. לאורך כל הקריירה אמרו לו, 'למה ויתרת על הזריקה האחרונה? למה מסרת למישהו אחר?' ועכשיו הוא פתאום אנוכי? כנראה שבלאט ממש פגוע מאיך שהוא סיים בקליבלנד".

צפו בדברים של בלאט שעוררו את הסערה

"מאיפה הוא יודע איך ג'ורדן התנהל?", המשיך שארפ. "אפילו בסדרה רואים כמה הוא כעס כשלקחו לו את הכדור מהידיים, כמה היה לו קשה להתמודד עם זה. פיל ג'קסון היה צריך להתחנן אליו כדי ימסור לחברים שלו. לברון הוא ההפך הגמור, הוא זה שצריך להגיד לו 'אתה השחקן הכי טוב בקבוצה, אתה צריך לקחת את הזריקה האחרונה'. למה אתה מתכוון, דיוויד? אולי לזה שלברון רצה לקחת את הזריקות האחרונות בקליבלנד, כשהוא כבר היה בוגר מספיק כדי להבין כמה הוא טוב? כי זה בדיוק מה שהיה צריך לקרות! האמירה של בלאט מגוחכת ומטופשת. זה לא קשור ללברון, זה דוקו על ג'ורדן! מספיק עם הבולשיט הזה!".

בשלב זה העביר שארפ מסר ישיר לבלאט. "דיוויד, שב בשקט, קיבלת את ההזדמנות שלך ובזבזת אותה. טיי לו לקח את הקבוצה שהיית בטח מפסיד איתה שוב, והפך פיגור 3:1 בגמר מול קבוצה של 73 ניצחונות בעונה לאליפות היסטורית. זו המורשת לך, בלאט, זה מה שיזכרו ממך. אין לך מושג מי זה מייקל, מעולם לא היית בסביבה שלו. הגעת לי עד פה".

עוד בוואלה!

רוקדים עם כוכבים: מצעד 20 גיבורי השושלת של שיקגו בולס

לכתבה המלאה

הדיון המלא באולפן "פוקס"

מנגד, סקיפ ביילס לימד סנגוריה על בלאט וטען שהמתקפה על לברון - ולא רק מצידו של המאמן הישראלי - מוצדקת. "זה קורה מכל הסיבות הנכונות. הסדרה הזו היא הסיוט הכי גרוע של לברון, כי זה פוקח את העיניים של המעריצים שלו. שמעתי שהשבוע מאמן דנבר מייק מאלון אמר שללברון אין את הקילריות של ג'ורדן. חברים, זה מה שאני צועק בטלוויזיה הארצית כבר 15 שנה. זה מובן מאליו. לגבי בלאט, צריך לזכור שהוא המאמן הכי מעוטר בכדורסל האירופי בכל הזמנים, וזה אפילו לא קרוב.

"ב-NBA הוא לא הצליח באשמת לברון, אבל מחוץ לארצות הברית הוא זכה בכל תואר אפשרי. הוא זכה במדליה אולימפית, באליפויות בישראל, איטליה, רוסיה - בכל מקום. הוא המאמן הכי טוב מחוץ ל-NBA. מה בלאט אמר על לברון, בעצם? הוא אמר שג'ורדן גדול יותר כי זכה ביותר תארים בקבוצה אחת. זו אמירה חזקה. הוא אומר למעשה שלברון היה צריך לקחת הכישרון שלו לסאות' ביץ', ואחר כך היה צריך לחזור לקליבלנד, ולבסוף להוליווד. מייקל מעולם לא היה צריך לעשות דברים כאלה, כי הוא היה מספיק טוב לזכות באליפויות במקום אחד.

"אחר כך בלאט אמר שבהשוואה ללברון, ג'ורדן היה מרוכז יותר ב'אנחנו' ולא ב'אני'. אסור לשכוח שמדובר באיש שחווה את לברון מקרוב. כנראה שהוא יודע על מה הוא מדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully