וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון רק שביעי ברשימת כוכבי כל הזמנים של בארקלי: "הוא לא קילר"

סיר צ'ארלס טוען שאין בסיס להשוואה בין ג'יימס לג'ורדן: "מייקל היה כישרון על עם אופי של רוצח, לברון שחקן גדול ובחור נחמד. ניצחון הוא עניין של חיים ומוות עבורו"

צילום מסך

בווידאו: כך שחקני ה-NBA מעבירים את הזמן בבידוד

"הריקוד האחרון" ממשיך לתת לג'ורדן נקודות בויכוח הנצחי בשאלת הכדורסלן הטוב בהיסטוריה. אמש (שלישי) נדרש לסוגיה צ'ארלס בארקלי, וסיפק תשובה חד משמעית.

"אני לא מתכוון לזלזל בלברון, אבל תמיד אמרתי שהדבר הכי קרוב לג'ורדן היה קובי", אמר סיר צ'ארלס בשיחה עם ג'ון קליפארי ב-ESPN. "את לברון אני משווה יותר למג'יק. לא טבועה בו הקילריות של מייקל, וזה ההבדל הגדול ביניהם. לברון שחקן אדיר ובחור נחמד, ומייקל רוצה לנצח בכל מחיר. קובי היה בדיוק אותו דבר. לברון רוצה לנצח, אבל זה לא חיים או מוות עבורו. מייקל היה אובססיבי לניצחונות, הוא היה רוצח".

לברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן. צילומים: AP, מערכת וואלה! NEWS
הוויכוח שוב מתלהט. לברון וג'ורדן/מערכת וואלה! NEWS, צילומים: AP

כשהתבקש לדרג את עשרת השחקנים הטובים בכל הזמנים, הציב בארקלי את לברון רק במקום השביעי. "מייקל ראשון, אוסקר רוברטסון שני, ראסל, ווילט וקארים אחר כך בלי סדר מסוים, קובי שישי, ולברון רק שביעי מבחינתי. ככה הרשימה שלי נראית, פחות או יותר".

בארקלי מסביר ש"אני אוהב את לברון, אבל עם איך שהכדורסל משוחק היום...תן רק להגיד דבר כזה: הוא לא היה רוצה להיתקל בדטרויט פיסטונס. הוא לא היה שורד את הבאד בויז. החבר'ה האלה ניסו לפצוע אנשים. החבר'ה האלה, לפני ששיחקת איתם היית צריך להתקשר לקרוביך ולומר להם שאתה אוהב אותם, כי לא בטוח שתפגוש אותם עוד פעם. הם ממש ניסו לפגוע בשחקנים. לברון לא היה שורד את זה".

רק השבוע התייחס גם דיוויד בלאט לסוגיה, וטען ש"ג'ורדן גדול מלברון, כי הוא התעסק ב'אנחנו' ולא ב'אני'". מנגד, ביל ליימביר, שחקן הפיסטונס בשנות ה-90 ומי שנודע גם בשל הסכסוך שלו עם ג'ורדן, טען שלברון גדול יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully