וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: המשטרה תאשר ספורט ימי, שחר צוברי הודה שהפר ההנחיות

בשורה לגולשים: המשטרה תאשר ספורט ימי, צוברי ביקר וגילה שגלש בנקודות מבודדות. כדורגלן מונפלייה שאושפז חזר לנשום עצמונית. הרופא של ברצלונה מזהיר: "תקופת ההתאוששות מהקורונה תהיה ארוכה מאוד"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

כדורגל

* אחרי שחלה החמרה במצבו של שחקן מונפלייה, שאושפז אתמול בטיפול נמרץ אחרי שנדבק בקורונה, היום בצרפת מדווח כי חל שיפור במצבו של ג'וניור סמביה בן ה-23, שסבל מקשיי נשימה ובעיות עיכול, ובצרפת כבר טענו כי הוא "נאבק על חייו". הוא המקרה הראשון של שחקן מהליגה הצרפתית שנדבק בנגיף. היום סוכנו אמר: "הוא כבר לא זקוק למכונת הנשמה. זה תהליך ארוך, אבל הוא כבר לא בקומה. אנחנו ללא ספק הולכים בכיוון של חדשות טובות. הוא נושם עצמונית, וזה טוב".

* ראש מערך הכושר של ברצלונה, פראן סוטו, מזהיר: "אם נגיע עד סוף הבידוד (13 במאי), זה יצריך תקופת התאוששות ארוכה מאוד. השחקנים שלנו לא רגילים למנוחות כל כך ארוכות".

* הליגה בדרום קוריאה חוזרת ב-8 במאי, תחת הגבלות מחמירות: אסור לירוק על הדשא, לשחקנים אסור לדבר, ללא קהל כמובן, כולל מאמנים עם מסיכות. שחקן מגיב: "בלי לדבר? עדיף שלא נשחק בכלל"

* במנצ'סטר יונייטד מבקשים לא לחיות באשליות. על רקע השמועות על צירופם של הארי קיין וג'יידון סאנצ'ו, המנכ"ל אד וודוורד התייחס לשוק השחקנים אחרי משבר הקורונה: "אף מועדון לא יחזור לשגרה, כולל אנחנו. זה ישפיע על כל הענף".

ג'וניור סמביה, שחקן מונפלייה, במדי ניור. GettyImages
רק בריאות. סמביה/GettyImages

* שחקנים בשתי הליגות הבכירות של ספרד הודיעו כי יסרבו לעבור בדיקות קורונה, אם העונה אכן תחודש והם יידרשו להיבדק באופן תדיר. שחקני ראסינג סנטאנדר מהליגה השנייה הבהירו כי "זה לא יהיה ראוי שאנחנו ניבדק באופן קבוע, בזמן שאין בדיקות לטובת עובדים חיוניים". רפאל חימנס חארקה, המכונה "רפי" ומשחק בקאדיס, הודיע עוד קודם לכן שיסרב להתאמן כל עוד אין חיסון.

* מי שתמך בגישה הזו הוא ראפיניה, קשר סלטה ויגו המושאל מברצלונה, שאמר בתוכנית הרדיו של "קאדנה" כי הוא "חושב שניתן יהיה לחזור לשחק כדורגל רק כאשר יהיה חיסון, או לפחות תרופה".

* נשיא הליגה חאבייר טבאס הגיב לכך ואמר: "כשתינתן ההוראה ואפשר יהיה לחזור לשחק, אף אחד לא יוכל לסרב". טבאס סיפר כי יש כמה אפשרויות לחידוש העונה ובכל מקרה הליגה תישאר עם 20 קבוצות ותהיינה יורדות: "נוכל להשלים את העונה עד 31 ביולי, ואולי לגלוש קצת. אני מאמין שנעשה את זה".

* נואל לה גרט, נשיא ההתאחדות הצרפתית, הציע: "ביקשתי שנחזור עם גמר הגביע בין פריז סן ז'רמן לסנט אטיין ב-13 או 20 ביוני. זה ייתן לנו אינדיקציה לגבי ההמשך, ואז אחרי שלושה ימים נקיים את גמר גביע הליגה (פ.ס.ז' נגד ליון) שיהיה גם הוא ללא קהל. רק לאחר מכן נחזיר את הליגות".

* מאסימו פררו, נשיא סמפדוריה שהוא בין המתנגדים לחידוש הסרייה A העונה, קרא לחבריו: "בואו נפשיל שרוולים כדי לארגן עונת 2020/21 נהדרת במקום להילחם על העונה הזו. מה נעשה למשל אם שחקנים יחלו? נשלח אותם לבידוד או שנתייחס אליהם כאל פצועים? ואיך אתם מצפים מהשחקנים להישאר במלון במשך 30 יום? הם לא במעצר בית. נוכל להירגע רק כשיגידו לנו שיש חיסון".

עוד בוואלה!

הליגה בדרום קוריאה חוזרת: אסור לירוק על הדשא, לשחקנים אסור לדבר

לכתבה המלאה

הספורט הימי שב לפעילות

* שרת התרבות והספורט מירי רגב סיכמה עם מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, על כך שהספורט הימי היחידני ישוב לפעילות באופן מיידי. מדובר על הספורט הכולל שחיה וגלישה, ובתנאי שלא תהיה שהייה בחוף שלא לצורך הכנת הציוד הנדרש לפעילות, תוך הקפדה על מרחק של שני מטר לפחות משאר הספורטאים. ההסכמה תועבר לאישור הממשלה כבר מחר.

הערב התראיין שחר צוברי לחדשות 12 והביע תרעומת על כך שהמשטרה "מעלה לאוויר מסוקים כדי להוציא גולשים מהמים". הוא גם הודה שהפר את ההנחיות וגלש בנקודות מבודדות על מנת לשמור על כושר.

כדורסל

* כדורסלן העבר בושטיאן נכבאר, יו"ר ארגון שחקני היורוליג, התייחס לאפשרות שהעונה תתתחדש ותסתיים ביולי, ואמר: "התחלנו בשיחות כדי לדחות מחנות אימונים לקראת העונה הבאה ולאפשר לשחקנים מנוחה ראויה בקיץ, ככל שהמצב יאפשר זאת".

* נשיא צסק"א מוסקבה אנדרי וטאטונין טוען: "אם נמשיך את העונה עכשיו, אחרי פגרה כל כך ארוכה, נראה רמה של משחקי הכנה, במקרה הטוב. מגוחך שאחרי חודשיים ללא אימונים, תוכרע אלופה תוך כמה שבועות. אנחנו מסכנים את השחקנים. עדיף להתחיל להתכונן לעונה הבאה מלהחיות את העונה המתה הזאת".

* לפני חודש וחצי, היה ג'ו אינגלס אחד מאותם שחקני יוטה במשחק הדרמטי באוקלהומה סיטי, שבוטל, והביא לדחיית עונת ה-NBA: "בהתחלה חשבתי שנהיה בבידוד של שבועיים ונחזור לשחק. התחושה שלי היא שככל שזה נמשך, כך יש פחות ופחות סיכוי שנחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully