וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: "ריאל מדריד עדיין חולמת על ניימאר", סרג'י רוברטו ליובנטוס?

כך טען סוכנו לשעבר של הברזילאי. הגברת הזקנה רוצה גם את ארתור, פ.ס.ז' בעקבות פלגריני, בייל מוכן להישאר בריאל מדריד

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

* סוכנו של ניימאר לשעבר ואגנר ריביירו התראיין ל-ESPN וטען: "פלורנטינו פרס עדיין חולם להביא אותו לריאל מדריד. היום תג המחיר ההתחלתי שלו בפריס סן ז'רמן עומע על 164 מיליון יורו, זה לא היה כך בשנה שעברה".

* ב"ספורט" טוענים שסרג'י רוברטו נמצא על הכוונת של יובנטוס לעונה הבאה. לא מן הנמנע כי בעסקה עתידית, מיראלם פיאניץ' יעשה את הדרך ההפוכה. גם ארתור הוא שם שמעניין מאוד את הגברת הזקנה.

* בצרפת טוענים כי פריס סן ז'רמן לוטשת עיניים לכיוונו של כוכב רומא לורנצו פלגריני, לו סעיף שחרור של 30 מיליון יורו.

* על פי "אס", בסביבתו של גארת' בייל טוענים כי "לאחרונה השתכנע שאין מקום טוב יותר מריאל מדריד לסיים את הקריירה שלו בטופ".

*העיתונאי הקטלאני פרנססק אגילאר מ"אל מונדו דפורטיבו", טען כי ריאל מדריד עשויה לרדת מאופציית ארלינג הולאנד, לאור החשש של פלורנטינו פרס מסכומי הכסף הגבוהים שייאלץ לשלם לסוכן מינו ראיולה ולאביו של השחקן עבור עמלות. הנורבגי בן ה-19 כבש 40 שערים העונה במדי בורוסיה דורטמונד ור.ב. לייפציג.

* לא רק ברצלונה וריאל מדריד: על פי ESPN, גם צ'לסי הצטרפה למאבק על שירותיו של פייר אמריק אובמיאנג, לאחר הדיווחים על כך שארסנל מוכנה להקשיב להצעות על החלוץ בקיץ. חלוץ נוסף שנמצא על הכוונת של הבלוז הוא דריס מרטנס, שמסיים את חוזהו בנאפולי.

אוליבייה ז'ירו שחקנה של צ'לסי. רויטרס
מי שרוצה יצטרך לשלם. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

* ב"ספורט" טוענים: לברצלונה יש תכנית להבאת ניימאר בקיץ הקרוב, אולם כרגע פריס סן ז'רמן לא מוכנה לוותר עליו. על כן, הקטלאנים הבינו כי את הצעד הראשון יצטרך לעשות ניימאר עצמו - רק אם יבהיר לאלופה הצרפתית שהוא רוצה לשוב לקאמפ נואו, תנסה ברצלונה לעשות את הצעד הבא.

* על פי "סקיי ספורטס", צ'לסי הפעילה את האופציה שלה להארכת חוזהו של אוליבייה ז'ירו, כך שהחלוץ הצרפתי יישאר במועדון עד קיץ 2021. כזכור, ז'ירו ניסה לעבור לאינטר בינואר ולא הצליח, אם כי מאז חזר לקבל הזדמנויות מפרנק למפארד. החלוץ בן ה-33 עדיין עשוי לעזוב, אבל לא יוכל לעשות את זה כשחקן חופשי והבלוז יקבלו תמורה כלשהי.

* ז'ורז'יניו "ישמח לחזור" לאיטליה, כך טוענים כל תקשורת בארץ המגף לאור ההתעניינות הגוברת מצד יובנטוס בקשר הברזילאי המתאזרח בן ה-28. ז'ורז'יניו פרח אצל מאוריציו סארי בנאפולי, ועשוי להתאחד איתו אצל הגברת הזקנה, כשמי שעשוי לעבור בתמורה לצ'לסי הוא מיראלם פיאניץ'.

* "בילד" מדווח על כך שבורוסיה דורטמונד קרובה לחתימה עם השוער רומן בורקי על הארכת חוזהו עד 2024.

* מארסיי, שמתכוונת להתבסס בקיץ על שחקנים חופשיים, פנתה לשחקן הכנף ג'ימי קאבו (26) שהצטיין העונה במדי לוריין מהליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully