וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט מורנו: "ניימאר הוא השחקן השני הטוב בעולם. הדבר הכי קרוב למסי"

מאמן מונאקו התייחס לשחקנים איתם עבד כעוזר מאמן ברצלונה, ואמר על המצב: "אני מתבייש להיות מאמן כדורגל כרגע כי אני לא תורם דבר"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

רוברט מורנו, מאמן נבחרת ספרד בתחילת העונה וכיום מאמנה של מונאקו, מתקשה להתמודד עם תקופת השבתון שנכפתה עליו מאז התפשטות נגיף הקורונה. "אני מתבייש בכלל לדבר על כדורגל כרגע, בזמן שיש אנשים שאיבדו את חייהם", אמר בריאיון ל-SER קטלוניה. "אני מתבייש להיות מאמן כדורגל כי אני לא תורם כרגע שום דבר לחברה. יש לי במשפחה מישהו שחלה בקורונה וזה מצב מוזר וקשה".

ובכל זאת, מורנו בן ה-42, שעבד לצד לואיס אנריקה גם בברצלונה לפני שהחליף אותו בנבחרת ואז הסתכסך עמו, דיבר גם על כדורגל ועל ליאונל מסי וניימאר, אותם הדריך בבארסה.

רוברט מורנו מאמן מונאקו. רויטרס
מוטרד לגבי העונה הבאה. רוברט מורנו/רויטרס

"מבחינתי קיליאן אמבפה הוא אחד משלושת החלוצים הטובים בעולם, בעוד ניימאר הוא משהו אחר", השווה מורנו בין שני שחקני פריז סן ז'רמן מולם אימן בליגה הצרפתית. "ניימאר הוא השחקן השני הטוב בעולם, הוא יותר כמו מסי. הוא נותן משהו מעבר בזכות היכולת לגרום לכל הקבוצה לשחק. אם יש מישהו שמתקרב למסי, זה הוא".

על הימים איתו בברצלונה אמר: "לניימאר מעולם לא היה אימון רע, כמו שרבים טוענים. הוא היה תמיד ברמה גבוהה מאוד והמדדים שלו היו מדהימים. מה שהוא עושה בחייו הפרטיים לא משנה כל עוד הוא מופיע כך לאימונים ומשחקים".

על עתיד הכדורגל אמר: "כולנו באי ודאות, כל אחד מסתכל מה עושים במדינה השכנה. בליגה הצרפתית מחכים לראות מה אומרים בליגה הספרדית. אני כבר לא מוטרד לגבי העונה הזו, אני תוהה איך נשחק בעונה הבאה. כאן, למשל, 80 אחוזים מהשחקנים לא רוצים לחזור עד שלא יהיה ביטחון מלא. אופ"א צריכה לקבוע את הקריטריון לחזרה, הכדור אצל ההתאחדויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully