וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: אנתוני וואקמה בדרך לחוזה עתק בערב הסעודית?

לפי דיווחים, אל הילאל מוכנה להציע לטרבזונספור 8 מיליון יורו עבור אקס הפועל באר שבע. המועמד לנשיאות ואסקו: "נבנה קבוצה חלומית עם באלוטלי, זלאטן וג'ובינקו"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור. GettyImages
בדרך לחוזה גדול עוד יותר? אנתוני וואקמה/GettyImages

* האם אנתוני וואקמה בדרך לחוזה עתק בערב הסעודית? על פי דיווחים שונים בטורקיה, סגנית האלופה הסעודית אל הילאל מעוניינת בשחקן הכנף הניגרי ומוכנה להציע עבורו לטרבזונספור 8 מיליון יורו. וואקמה בן ה-31 נחשב לאחד השחקנים המובילים בליגה הטורקית מאז הגיע מהפועל באר שבע, אותה הוביל לשלוש אליפויות רצופות. אל הילאל משלמת שכר גבוה לכוכביה, ביניהם סבסטיאן ג'ובינקו ובפטימבי גומיס.

* מנצ'סטר סיטי בדרך לעסקה גדולה? על פי RMC (רדיו מונטה קרלו) יש כוונה במועדון האנגלי לפתוח במגעים רשמיים עם ליון כבר בימים הקרובים במטרה לקדם את עסקת חוסם עוואר. ליון דורשת לפחות 50 מיליון יורו עבור הקשר המבטיח בן ה-21, בו מעוניינות גם יובנטוס ופריז סן ז'רמן.

* לואיז רוברטו לבן סיאנו, אחד המועמדים לנשיאות ואסקה דה גמה הברזילאית, הכריז: "אנחנו במגעים, מנסים לבנות את ואסקו החלומית עם מריו באלוטלי, סבסטיאן ג'ובינקו וזלאטן איברהימוביץ'. באלוטלי וזלאטן יש אותו סוכן. זלאטן זה פרויקט יותר יומרני, אבל אם לא נביא אחד אז נביא אחר. עם באלוטלי וג'ובינקו תהיה לנו קבוצה תחרותית". על פי הדיווחים, לבן סיאנו כבר נמצא בשותפות עם הסוכן מינו ראיולה ואיש העסקים האיטלקי פאביו קורדלה, כך שאולי הדבר אפשרי. ואסקו זכתה בגביע הליברטדורס ב-1998 ובאליפות ברזיל ב-2000, אבל מאז דעך כוכבה.

* זלאטן איברהימוביץ', שהצהיר כי הוא שוקל לפרוש בסיום העונה במילאן ומתאמן כעת בשבדיה עם האמרבי, אמר: "יש לי חוזה במילאן ונראה איך זה ייגמר, אם ייגמר. אמרתי שאני רוצה לשחק כדורגל ככל שאוכל, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה. אם אני חלק מקבוצה, אני רוצה לתרום לה משהו. נחכה ונראה".

* על פי "סקיי ספורטס", ברצלונה תציע לטוטנהאם את הבלם סמואל אומטיטי והמגן נלסון סמדו בתמורה לקשר טאנגי אנדומבלה, שחקן נבחרת צרפת שלא מסתדר עם ז'וזה מוריניו ומבוקש בכמה קבוצות בכירות נוספות.

* ברצלונה עוקבת אחרי הכישרון הפולני בן ה-17 אלכסנדר בוקסה, ושוקלת להגיש הצעה לקבוצתו, ויסלה קרקוב. חרף גילו הצעיר, בוקסה כבר ערך 14 הופעות בליגה הבכירה בפולין וכבש 3 שערים. הוא נחשב לחלוץ העתיד של הכדורגל המקומי.

* במהלך הדיונים לגבי מעבר של לאוטרו מרטינס מברצלונה לאינטר, האיטלקים הביעו עניין במגן הימני אמרסון, שמושאל מאלופת ספרד לבטיס. ייתכן מאוד שאם לאוטרו יגיע לקמפ נואו בקיץ, המגן הברזילאי יעשה את הדרך למילאנו כחלק מהעסקה.

* ברומא רוצים להדק את הארנק והיו מוכנים למכור את אדין דז'קו שמרוויח 7.5 מיליון יורו לעונה. הבוסני כבר עורר עניין רב בסין בעבר, אבל ב"קוריירה דלו ספורט" מספרים שגם אינטר שוקלת את מועמדותו - למקרה שהיא לא תצליח לשים את היד על אוליבייה ז'ירו.

קפה שוער צ'לסי עוצר פנדל עם הרגל. רויטרס
יקר מדי. קפה/רויטרס

* בצרפת טוענים כי לאונרדו, המנהל הספורטיבי של פריז סן ז'רמן, נמצא בקשר רציף עם קשר רומא לורנצו פלגריני ומעוניין לצרפו. לשחקן בן ה-23 יש חוזה עד 2022 ברומא, וסעיף שחרור של 30 מיליון יורו.

* ראשי טוטנהאם מאבדים סבלנות כלפי סרז' אורייה הבעייתי, ששלשום הפר את ההנחיות וערך אימון עם מוסא דמבלה בלי לשמור על ריחוק. התרנגולים מחפשים מגן ימני אחר ויהיו מוכנים למכור את השנהבי. מקס ארונס מנוריץ' מאוד מעניין את ז'וזה מוריניו ועשוי להירכש בקיץ. גם נורדי מוקיילה מר.ב. לייפציז על הכוונת של טוטנהאם.

* ואם זה יקרה, לאן יעבור אורייה? המגן דיבר לאחרונה על הרצון שלו לחזור ביום מן הימים לפריס סן ז'רמן, אבל זה לא יקרה בתקופה הקרובה אם בכלל. מילאן נחשבת למועמדת המובילה לצרפו.

* צ'לסי מתקשה למצוא רוכשת לשוער היקר בהיסטוריה, קפה. הבלוז מוכנים למכור את הספרדי תמורת סכום דומה לזה בו היא רכשה אותו מאתלטיק בילבאו, כ-80 מיליון יורו, אבל לא מוצאת קבוצה שאפילו מוכנה לשלם סכום קרוב לזה.

* מה לגבי פליפה קוטיניו? בצ'לסי יש מי שטוען שהגעה שלו תעצור את ההתקדמות של מייסון מאונט ולכן לא כולם בסטמפורד ברידג' בעד המהלך. גם ניוקאסל ואברטון מעוניינות בברזילאי של ברצלונה, שיסיים תקופת השאלה בבאיירן מינכן בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully