וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל אדבאיור: "לא תורם לטוגו, לא הכנסתי את הקורונה למדינה"

החלוץ הוותיק: "שיפסיקו לשאול אותי על צדקה ותרומות, אני שונא את זה. אני עמנואל אדבאיור ואני עושה מה שאני רוצה"

רויטרס

כוכבי כדורגל אפריקאים רבים - שחקני עבר וכאלו שעדיין פעילים - תרמו סכומי כסף נכבדים לארגוני הרפואה במולדותיהם כדי לסייע למאבק בהתפרצות נגיף הקורונה. דידייה דרוגבה, סמואל אטו, סיידו מאנה ואחרים נחלצו לעזרה ובטוגו שואלים למה הם ועמנואל אדבאיור לא.

החלוץ בן ה-36 עדיין פעיל ומשחק בקבוצת הפאר מפרגוואי, אולימפיה. הוא הרוויח סכומי עתק לאורך הקריירה היפה שלו ועד לפני שנה וחצי עדיין החזיק בחוזה שכלל שכר של כשני מיליון יורו בבשקשהיר, אבל עזרה למולדת היא לא משהו שמדבר אליו כרגע.

עמונאל אדבאיור שחקן איסטנבול בשאקשהיר. GettyImages
אל תכנסו לו לכיס. אדבאיור/GettyImages

אדבאיור אמר: "לאלו שמתלוננים שאני לא תורם, אגיד דבר אחד ואהיה ברור: אני באמת לא תורם. זה ממש פשוט. אני עושה מה שאני רוצה וזה הדבר הכי חשוב. מציירים אותי כאילו אני זה שהביא את הנגיף למדינה. זה מאוד חבל, אבל טוגו היא מדינה כזו".

הטוגולזי כמעט תמיד היה חסר עכבות. הוא מסוכסך עם המשפחה שלו כשהרקע הוא בעיקר כספי, רב עם שחקנים אחרים לאורך הקריירה ואפילו חשף שתכנן להתאבד לפני כמה שנים. באותו ריאיון מצמרר אגב, סיפר: "קניתי מלא כדורים, אמרתי שהם לנזקקים בטוגו".

כעת אמר אדבאיור: "חבל שאנשים משווים אותי לדרוגה ואטו ושואלים למה אני לא מקים ארגון צדקה או תורם, כאילו אני הכנסתי את הקורונה לטוגו. אני עמנואל אדבאיור ואני תמיד עושה מה שאני רוצה. אני חי את חיי ונהנה. למה שואלים אותי על צדקה? אלוהים ישמור, אני עושה מה שהלב שלי אומר לי ולא מה שאנשים אומרים לי. אני שונא את זה. אדם יכול להשתמש בכסף שיש לו בכיס איך שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully