וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: אלפונסו דייויס האריך חוזה בבאיירן מינכן

המגן הצעיר חתם עד 2025. התקשורת בגרמניה טוענת שהמגעים בין הבווארים לאלאבה בנוגע לחוזה חדש, מתעכבים בגלל שפיני זהבי לא יכול להגיע. בינתיים ריאל לוטשת עיניים לאוסטרי

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

* אחרי הדיווחים הבוקר (שני) על מגעים מתקדמים, אלפונסו דייויס חתם על חוזה חדש בבאיירן מינכן עד 2025. השחקן הקנדי, שעשה פריצה גדולה כמגן שמאלי העונה, האריך את ההתקשרות והחתימה בוצעה כאשר כל הנוכחים עוטים מסיכות על פניהם. המנהל הספורטיבי חסן סליהמידז'יץ' בירך: "אני שמח שאלפונסו איתנו לטווח ארוך. הוא מתאים לנו בצורה מושלמת עם המהירות, ההתלהבות והמקצוענות שלו".

* החתימה עם דייויס באה על רקע זה: המגעים בין דייויד אלאבה ואביו ג'ורג', להנהלת באיירן מינכן, בנוגע לחוזה חדש, מתקדמים בקצב מאוד איטי והאוסטרי עשוי לעזוב. בתקשורת הגרמנית עסקו היום בהרחבה בעתידו של המגן השמאלי, הזכירו שפיני זהבי מונה ליועץ מיוחד לאביו ושהדבר עשוי לסלול את דרכו לריאל מדריד (לפי הדיווחים, זינדין זידאן כבר נתן אור ירוק למהלך). בגרמניה הוסיפו וכתבו היום שהסגר האווירי בישראל מונע מזהבי להגיע למינכן כדי לנהל שיחות עם הנהלת המועדון - ושזו אחת הסיבות המרכזיות בגללן באיירן ואלאבה לא מתקדמים.

* לוקרן, קבוצתו של עומרי בן הרוש, פשטה את הרגל באופן רשמי אחרי הסתבכות כלכלית עגומה. הקבוצה מהליגה השנייה בבלגיה, שירדה אשתקד מהליגה הראשונה, עשויה כעת להתאחד עם קבוצה אחרת כדי להימנע מהורדה לליגה נמוכה, כשבן הרוש יהפוך כעת לשחקן חופשי.

* במקביל לדיווחים הנלהבים בברצלונה, היום גם באיטליה מדווחים על המגעים בין אינטר לברצלונה על לאוטרו מרטינס. אינטר ממשיכה לדרוש את ה-111 מיליון יורו שבסעיף השחרור של החלוץ הארגנטינאי, אבל לאור העובדה שייתכן שבמסגרת העסקה תיעשה גם עסקת חליפין, האיטלקים "החליטו אילו שחקנים הם רוצים מברצלונה הלוחצת", נטען היום ב"גאזטה": נלסון סמדו וקרלס אלניה.

*מאמן ברצלונה קיקה סטיין התראיין ב"אנדה סרו" ואמר: "אני לא אופטימי או פסימי בנוגע ללאוטרו. אני אוהב כדורגלנים טובים, אבל אין לי אשליות בנוגע לאף אחד. כולם מדברים על העברות, אבל המגיפה מסבכת הרבה דברים. המצב של הרבה מועדונים יהיה מסובך".

* עוד בברצלונה: השער של "ספורט" הבוקר טוען כי "סמואל אומטיטי רוצה להישאר", אחרי שרכש מחדש את הביטחון תחת קיקה סטיין, וזאת על אף שהוא יודע ש"המועדון מחכה להצעות עליו ומתכנן להחתים בלם נוסף".

* כמו כן נטען: "ברצלונה מוכנה לשמוע הצעות על עוסמאן דמבלה", כשהקבוצה מנסה לפענח למה הוא נעדר כל כך הרבה בגלל פציעות. מנצ'סטר יונייטד וארסנל מביעות עניין בצרפתי. עוד דווח כי למרות שהוא מתעקש להצהיר על רצונו להישאר בברצלונה, דמבלה מברר על חיים בערים אחרות, ולאחרונה יצר קשר בעניין עם מרסיאל ממנצ'סטר יונייטד.

אלפונסו דייויס שחקן באיירן מינכן מאריך חוזה. אתר רשמי באיירן מינכן, אתר רשמי
כך נראית חתימה בימי קורונה. אלפונסו דייויס/אתר רשמי, אתר רשמי באיירן מינכן

* "הסאן" הבריטי מדווח כי ג'יידון סאנצ'ו "סיכם כמעט את כל תנאיו במנצ'סטר יונייטד", שלוש שנים אחרי שעזב את מנצ'סטר סיטי לטובת בורוסיה דורטמונד, ובסופם של מגעים חשאיים שארכו חודשים. בורוסיה דורטמונד לא מעוניינת למכור ואם הדיווח יתברר כאמיתי, השדים האדומים יצטרכו לשבור את שיא ההעברות שלהם כדי להנחית באולד טראפורד את הכוכב האנגלי בן ה-20.

* בברזיל טוענים: "העברתו של אלכס טלס לפריס סן ז'רמן כמעט סגורה". על פי הדיווח, פורטו תקבל כ-20-25 מיליון יורו עבור המגן השמאלי בן ה-27 שאמור להיכנס לשנתו האחרונה בחוזה ומשתייך גם לסגל נבחרת ברזיל. העונה סיפק טלס מספרים מרשימים של 10 שערים ו-9 בישולים ב-40 משחקים, והוא אמור להחליף את לייבין קורזאבה שמסיים חוזה בפ.ס.ז'.

* ובנוגע למגן ימני חדש לפ.ס.ז', בצרפת טוענים כי אם אשרף חכימי לא יחזור לריאל מדריד, לאונרדו ינסה להביאו. אלופת צרפת עוקבת גם אחר אדם מארושיץ', המגן/קשר המונטנגרי של לאציו, שדורשת 20 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

"פדריקו קייזה סיכם ביובנטוס, פיורנטינה מעדיפה למכור לאינטר או יונייטד"

לכתבה המלאה

* בדרך למשחק כיסאות של חלוצים בסרייה A? על פי הספקולציה החדשה באיטליה, אם גונסאלו היגואין אכן יעזוב את יובנטוס וזו תרכוש את ארקדיוש מיליק, נאפולי תנסה לצרף את מאורו איקרדי, כל עוד יחזור לאינטר אחרי ההשאלה ולא יירכש על ידי פריס סן ז'רמן.

* אברטון מוכנה להיכנס למשא ומתן עם אינטר בנוגע למואיז קן, כך מדווחים באנגליה. החלוץ האיטלקי בן ה-20 לא התאקלם בפרמיירליג וגם הגעתו של קרלו אנצ'לוטי לא הובילה לשינוי, וכעת הוא רוצה לחזור לאיטליה. גם רומא ונאפולי הוזכרו כמועמדות לצרפו בקיץ.

* אחרי עזיבתו המפתיעה של פלוריאן מוריס לטובת ראן, ליון מינתה את שחקן העבר ברונו שרו לתפקיד המנהל הטכני שלה ובכך שמה סוף לשמועות על הגעה אפשרית של אריק אבידל מברצלונה.

* נשיא ליל אישר כי שלושה או ארבעה שחקנים יימכרו בקיץ. המבוקשים העיקריים בקרב קבוצות מהליגות הבכירות הם הבלם גבריאל, הקשר בובקארי סומארה והחלוץ ויקטור אוסימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully