וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: הצעת המיליונים של באיירן מינכן למגן אשרף חכימי

אלופת גרמניה מוכנה לתת 7 מיליון יורו לעונה למרוקני ששייך לריאל ומשחק בדורטמונד. פדריקו קייזה סיכם ביובנטוס, אבל פיורנטינה רוצה למכור לאינטר או יונייטד

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

* על פי דיווח ב"אונדה סרו", באיירן מינכן יצרה קשר עם אשרף חכימי, המגן הימני ששייך לריאל מדריד ומצטיין בשנתיים האחרונות כמושאל בבורוסיה דורטמונד. הבווארים מוכנים להעניק לו שכר של 7 מיליון יורו לעונה, כך נטען בדיווח.

* על פי "לה סטמפה", יובנטוס כבר הגיעה לסיכום עם אביו של פדריקו קייזה בנוגע להעברתו בקיץ, אבל פיורנטינה לא רוצה למכור ליריבה המרה כפי שעשתה בזמנו עם רוברטו באג'ו ולאחרונה עם פדריקו ברנרדסקי, ומעדיפה שיעבור לאינטר או מנצ'סטר יונייטד. בדיווח נטען כי אנריקו קייזה, שחקן נבחרת איטליה בעבר, סגר עבור בנו חוזה של 5 מיליון יורו לעונה.

* פרנסיסקו טרינקאו, הכישרון הפורטוגלי שברצלונה רכשה לקראת העונה הבאה בסכום של 31 מיליון יורו, יגיע לקאמפ נואו כשמסביבו ציפיות גדולות שכעת אפילו גוברות. אנטוניו סלבדור, נשיא בראגה שבה משחק שחקן הכנף בן ה-20, אמר לאוהדי הקבוצה בשיחת רשת: "אנחנו יודעים שניפרד מאחד השחקנים הגדולים, ולטעמי הטוב ביותר - שחקן שיותיר את חותמו בכל העשור הקרוב".

* גונסאלו היגואין עשוי לעזוב את יובנטוס, ועל פי מספר דיווחים באיטליה, מי שעשוי להחליפו הוא כוכב טוטנהאם הארי קיין. טוטנהאם כבר הבהירה שתהיה מוכנה למכור אותו רק ב-200 מיליון ליש"ט - סכום שנראה מופרך במשבר הקורונה.

* לפי "מונדו דפורטיבו", ריאל מדריד שוקלת לפנות ליובנטוס בנוגע למתייס דה ליכט, אותו רצתה עוד לפני שהצטרף לגברת הזקנה.

* מונאקו מוכנה להכפיל את שכרו של דריס מרטנס כדי שיבחר בה ולא בקבוצות אחרות כשחוזהו בנאפולי יסתיים.

* העיתונאי ניקולו שירה צייץ כי פריס סן ז'רמן דווקא לא רוצה למכור את ניימאר, ומוכנה להציע לו חוזה חדש עד 2025 עם שכר עתק של 38 מיליון יורו לעונה.

* לפי "סאן", ג'יידון סאנצ'ו ידרוש ממנצ'סטר יונייטד שכר שבועי של 200 אלף ליש"ט - יותר משהוא מרוויח כרגע בבורסיה דורטמונד, ויותר גם מהשכר שמובטח לו בחוזה הבא.

* מנואל נוייר לא מרוצה מחוסר ההתקדמות בנוגע להארכת חוזהו בבאיירן מינכן, ממנה הוא דורש 20 מיליון יורו לעונה, בחוזה עד 2025. בראיון ל"בילד" התייחס השוער לפערים מול ההנהלה ואמר: "ברור שזה מרגיז אותי, אני לא יודע אם נמשיך במגעים. קורים דברים שאני לא אוהב. זה מפריע לי, לא נוהגים בי בכבוד".

* לפי "סאן", ארסנל פתוחה לטרייד עם אתלטיקו מדריד, במסגרתו תעביר את אלכסנדר לקאזט ותקבל בחזרה את תומאס פארטיי.

* התותחנים סימנו את חלוץ ולנסיה, רודריגו, לו סעיף שחרור של כ-120 מיליון יורו - סכום שהעטלפים כמובן לא יקבלו במציאות החדשה של הכדורגל העולמי.

* אילקאי גונדואן ממליץ למנצ'סטר סיטי איזה חלוץ להחתים? הקשר הגרמני אמר ל-ESPN: "לראול חימנס יש כל מה שחלוץ בטופ העולמי צריך. הוא כל כך נייד וגם חזק פיזית ויש לו טכניקה נהדרת עם הכדור. אני יכול לראות אותו משחק איתנו". לחימנס, חלוץ נבחרת מקסיקו בן ה-28, יש חוזה לעוד שלוש שנים בוולבס.

* ניוקאסל עשויה לפנות לברצלונה בנוגע לארתורו וידאל, כך לפי "מונדו דפורטיבו".

ראול חימנס שחקן וולבס. רויטרס
מחמאות מכל עבר. ראול חימנס/רויטרס

* על פי דיווח ב-RMC, ארסנל הגישה כבר בינואר הצעה ראשונה על אקסל דיסאסי, בלמה בן ה-22 של ריימס, אבל נדחתה. למרות זאת, היא מתכוונת להגיש הצעה נוספת ולהאיץ את המגעים בימים הקרובים לקראת הקיץ.

* פריס סן ז'רמן, ארסנל וסביליה החלו בשיחות עם נציגיו של נואה פרנסואז, קשר אחורי בן 16 מראן שנחשב לכישרון מבטיח.

* דניאל סובאשיץ', שוערה הקרואטי בן ה-35 של מונאקו, צפוי להיפרד מהקבוצה בקיץ לטובת חוזה גדול בערב הסעודית. אל נסאר מציעה לו שכר של 3 מיליון יורו לעונה.

* דרבי קאונטי ובשיקטאש מעוניינת לצרף את ג'ו הארט בעונה הבאה.

* לפי "מארקה", לוקה זידאן לא יאריך את חוזהו בריאל מדריד.

* ר.ב. לייפציג נערכת לאפשרות כי טימו ורנר לא ימשיך אצלה וסימנה את מילוט ראשיצה מוורדר ברמן כמחליף פוטנציאלי. סעיף השחרור של ראשיצה בן ה-23 עומד על 38 מיליון יורו וגם ליברפול מעוניינת בו.

* ההתעניינות באנדרה אונאנה, שוער הקמרוני של אייאקס, הולכת וגוברת. פריס סן ז'רמן, צ'לסי וברצלונה בין המועמדות לרכוש אותו, כשאייאקס הציבה דרישת מחיר של 40-46 מיליון יורו.

* בתקשורת הקטלאנית מדווחים על עוד מועמד לעמדת המגן השמאלי, אם ג'וניור פירפו אכן יעזוב, והפעם מדובר בניקולאס טגליאפיקו, הארגנטינאי בן ה-27 של אייאקס. בארסה רוצה שחקן שייאבק על העמדה עם ג'וניור אלבה, ולפני כן הוזכרו לייבין קורזאבה מפריס סן ז'רמן ורפאל גריירו מבורוסיה דורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully