וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי: "כף רגלי לא תדרוך ברומא כל עוד פאלוטה בראש המועדון"

הקפטן האגדי של הג'אלורוסי נוטר על כך שאילצו אותו לפרוש: "דחפו אותי החוצה. אני יושב ברכב לפעמים מחוץ לטריגוריה ורוצה לבכות"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

פרנצ'סקו טוטי, גדול שחקני רומא בכל הזמנים והסמל של המועדון בו שיחק לאורך כל הקריירה שלו, הבהיר היום (שבת) בשיחת וידאו עם לוקה טוני בשידור חי באינסטגרם, כי "כף רגלי לא תדרוך ברומא כל עוד ג'יימס פאלוטה הוא הנשיא". כוכב העבר אולץ לפרוש בגיל 40, כאשר המועדון סירב להציע לו חוזה בקיץ 2017.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא נפרד מהאוהדים. רויטרס
הכעס נותר. פרנצ'סקו טוטי במשחק הפרישה/רויטרס

"לא רציתי להפסיק לשחק", אמר טוטי. "הייתי בכושר טוב מבחינה פיזית, אז למה שאפרוש? זה לא שרציתי להיות על המגרש כל הזמן או שהכרחתי מישהו לשתף אותי. לא רציתי שזה יהרוס את כל התקופה שהייתה לי במועדון, אז החלטתי שעדיף לפרוש מאשר לשחק שנה אחת במקום אחר. אני לא טיפש, אני לא בן 10. הייתי בכושר טוב ויכולתי להתמודד מול כל אחד באימונים. היה מספיק לי רק להיות חלק מחדר ההלבשה, לעזור לצוות ברגעים קשים ולתרום מניסיוני לשחקנים הצעירים. בכל פעם שקמתי מהספסל, כל האצטדיון נדלק והאווירה הזו עזרה לכולם".

עוד אמר הקפטן האגדי ששימש גם בתפקיד מנהלי לאחר פרישתו: "יש סוף לכל דבר, אני לא מטומטם, אבל הבעיה כאן היא שאמרו לי שההחלטה לסיים תהיה שלי ובסופו של דבר דחפו אותי החוצה. כעסתי כי הייתי מוכן לכרות את הרגל שלי עבור המועדון. במצב הנוכחי, אני לא אדרוך בטריגוריה (מתחם האימונים של רומא). בכל פעם שאני מוריד שם את הבן שלי כריסטיאן, אני נשאר מחוץ לשער. לפעמים אני יושב באוטו ורוצה לבכות על זה שאחרי 30 שנה, אני אפילו לא יכול להיכנס לשם עכשיו".

טוטי בן ה-43 ערך שיחה דומה לפני כן עם כריסטיאן ויירי ושם סיפר מדוע כמעט נפרד מרעייתו, מגישת הטלוויזיה אילרי בלאזי: "רתחתי עליה, היא קנתה חתולה ללא שיער וקראה לה דונה פאולה. בלילה היא התעקשה להיכנס למיטה שלנו, בין הרגליים. השתגעתי מזה. היא כמעט גרמה לנו להיפרד. לא דיברנו במשך ימים, אבל בסופו של דבר התאהבתי גם בחתולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully