וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה חולם על יובנטוס: "מקווה להיות ראוי לאמן אותה"

מאמן בורדו, שזכה באליפות עם מכבי תל אביב ב-2014, מפנטז על חזרה לקבוצה בה שיחק: "רוצה שזה יקרה בזכות יכולתי, ולא בזכות החברות עם אניילי". וגם: הפרגון לסארי והטיפ לברנרדסקי

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

פאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב באליפות ב-2014 וכיום מאמן בורדו, נחשב לדמות אהובה ביובנטוס, זכר לימיו כשחקן וחלקו בזכייה בליגת האלופות ב-1996. היום (שבת) התראיין המאמן הפורטוגלי ל"טוטוספורט" והביע את רצונו לחזור בעתיד ליובנטוס ולהוביל את הגברת הזקנה כאיש על הקווים.

"תמיד חלמתי לעבוד במועדון שיאפשר לי לאמן אלופים ולכוון להצלחה", אמר סוזה, "ויובנטוס כמובן עונה על הקטגוריה. אני מקווה להיות ראוי יום אחד למקום על הספסל, לא כי אני חבר של הנשיא אנדראה אניילי, אלא כי מאמינים שאוכל לתרום למועדון".

שחקן יובנטוס פאולו סוזה. Clive Brunskill, GettyImages
זכור לטובה בטורינו. פאולו סוזה בימיו כשחקן יובנטוס/GettyImages, Clive Brunskill

סוזה גם החמיא למאוריציו סארי: "הבחירה בו הייתה אמיצה וטובה מאוד, אני מאמין שהוא הותיר את חותמו על הכדורגל באמצעות הסגנון והגישה שלו. תמיד אהבתי לאמן מולו כי הוא מאלץ אותך לחשוב על כדורגל ברמה הכי גבוהה. אני חושב גם שהוא ווינר, והוא הוכיח את זה בצ'לסי".

על ימיו המוצלחים בפיורנטינה, שם קידם את פדריקו קייזה ופדריקו ברנרדסקי, אמר: "מהאימונים הראשונים והמשחקים נגד הקבוצה הצעירה, זיהיתי שקייזה הוא משהו מיוחד. זה לא היה רק בגלל האיכויות הטכניות והפיזיות, אלא בזכות המנטליות שהיא נדירה מאוד אצל מישהו כל כך צעיר. הוא מנהיג מלידה שתמיד סוחף את כולם אחריו. אני משוכנע שהוא יהיה אלוף וזה יהווה עבורו יתרון אם יצטרף למועדון כמו יובנטוס. הוא אוהב ללמוד ויעריך את היותו חלק מקבוצה גדולה".

על ברנרדסקי שנמצא בעיקר על הספסל ביובנטוס, אמר: "שלחתי לו הודעה וכתבתי - 'פדריקו, תאמין בעצמך כמו שאני מאמין בך'. הוא שחקן גדול ויגיע לרמות הכי גבוהות, הוא רק צריך למצוא את האיכויות האלה בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully