וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: דורטמונד דחתה את יונייטד ומציעה לסאנצ'ו 10 מיליון יורו לעונה

הקבוצה הגרמנית סירבה להצעה הראשונה ומוכנה להפוך כעת את הכישרון האנגלי לבעל השכר הגבוה במועדון, ללא צורך בהארכת החוזה. מנצ'סטר סיטי רכשה כישרון בן 16, אינטר תשיג את טונאלי?

רויטרס

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

seperator

* בפרו טוענים כי מנצ'סטר סיטי רכשה את המגן בן ה-16 קלויברט אגילאר מאליאנסה לימה תמורת 2.8 מיליון דולר - מכירת שיא של מועדון פרואני כלשהו.

* אחרי שדחתה הצעה ראשונה מצד מנצ'סטר יונייטד על ג'יידון סאנצ'ו ולאור ההתעניינות הגוברת בשחקן הנפלא, בורוסיה דורטמונד שוקלת לשדרג את שכרו של האנגלי בן ה-10 ל-10 מיליון יורו לעונה. לפי הדיווח של "בילד", סאנצ'ו אפילו לא יצטרך להאריך את חוזהו מעבר להסכם הנוכחי שמסתיים ב-2022, ושכרו יותר מישולש שכן בחוזה הנוכחי הוא משתכר כ-3 מיליון יורו לעונה. הוא גם יהפוך לבעל השכר הגבוה במועדון.

* אינטר היא הפייבוריטית לרכוש את סנדרו טונאלי בקיץ, כך טוענים באיטליה. הקשר הצעיר של נבחרת איטליה וברשיה מחוזר על ידי יובנטוס וליברפול, אבל נראה שהנראזורי ביתרון במרוץ כרגע וישלמו עבורו 40 מיליון יורו.

* אינטר גם רוצה לשמור על הבלמים שלה ומתכוונת להציע חוזים משודרגים למילאן שקריניאר וסטפן דה פריי, שזוכים להתעניינות מצד הקבוצות הבכירות באנגליה.

* למרות שרשם עונת פריצה מרשימה כמושאל מריאל מדריד לבורוסיה דורטמונד, אשרף חכימי צפוי להמשיך בגרמניה. על פי "בילד", זידאן לא מעריך במיוחד את המרוקאי ומעדיף את דני קרבחאל בתור המגן הימני הבכיר.

* על פי "ספורט" הקטלאני, ברצלונה רוצה להחתים בקיץ את בלם לאציו לואיז פיליפה, שסומן בתור יורשו של ג'רארד פיקה. תג המחיר של הבלם בן ה-23 עומד על 40 מיליון יורו.

* אינטר מתכוננת לאפשרות שלאוטרו מרטינס יעבור לברצלונה ומסמנת את מחליפו האפשרי: אנתוני מרסיאל. על פי "גאזטה דלו ספורט", מלבד חלוץ מנצ'סטר יונייטד גם טימו ורנר נמצא על הכוונת.

* ב"אס" בטוחים: הארכת החוזה הצפויה של קרים בנזמה עד קיץ 2021 לא אמורה לשבש את התוכניות לצרף גם את קיליאן אמבפה וגם את ארלינג הולאנד. תוכנית העל של הבלאנקוס היא לרכוש את הולאנד בקיץ הקרוב ולצרף אליו את אמבפה בקיץ 2021.

עוד בוואלה!

"אלכס פרגוסון לא אהב את ריאל מדריד וניסה למכור את כריסטיאנו רונאלדו לברצלונה"

לכתבה המלאה
שחקן אינטר לאוטרו מרטינס. רויטרס
מעדיף את בארסה. לאוטרו מרטינס/רויטרס

* ברצלונה, שצפויה למכור מספר שחקנים בקיץ כדי לאפשר עסקאות כמו של לאוטרו מרטינס, תהיה מוכנה לוותר על שער המשנה שלה נטו. על פי "מונדו דפורטיבו", במועדון יקדמו את איניאקי פניה בן ה-21 להיות שוער שני.

* ובהמשך לזה: אף שהוזכר גם כמועמד לריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי ומספר קבוצות אחרות, בספרד טוענים שלאוטרו מרטינס מעדיף את ברצלונה. לפני מספר ימים הבהירה אינטר כי לא תמכור את הכוכב שלה אלא אם יביע רצון לעזוב, וכך ככל הנראה יהיה. סעיף היציעה של הארגנטינאי עומד על 110 מיליון יורו, ברצלונה תנסה לשלב שחקנים בעסקה כדי להפחית אותו.

* מנצ'סטר יונייטד בדרך להקדים את צ'לסי ובורוסיה דורטמונד במירוץ להחתמת ילד הפלא ג'וד בלינגהאם, בן 16 מברמינגהאם סיטי. כך על פי "דיילי מייל".

* אייאקס העמידה את תג המחיר של השוער אנדרה אוננה על 40 מיליון יורו. ברצלונה, פריס סן ז'רמן וצ'לסי הביעו בו עניין.

* ליברפול הוזכרה כמועמדת לנסות ולרכוש את קשר ורדר ברמן מילוט ראשיצה, אבל ר.ב. לייפציג נכנסה למירוץ והפכה למועמדת המובילה לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully