וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס "מתאמן כמו משוגע" בזמן הבידוד, ומוודא ששחקני הלייקרס בכושר

דני גרין מספר ש"האש של לברון לא כבתה" בזמן הפגרה, שהוא מנצל עד תום את חדר הכושר שבנה בבית, ושהוא שומר את חבריו לקבוצה דרוכים

צילום מסך

בווידאו: זה מה ששחקני ה-NBA עושים בזמן הבידוד

אחד הנפגעים העיקריים מהשבתת עונת ה-NBA הוא ללא ספק לברון ג'יימס, שהיה בעיצומה של עונה אישית וקבוצתית נהדרת, אולי בדרך לאליפות רביעית בקריירה. בינתיים חלון ההזדמנויות של קינג ג'יימס המתבגר הולך ונעשה צר, אבל זה לא מונע ממנו לשמור על אותה רמת דריכות.

על פי חברו לקבוצה דני גרין, לברון "מתאמן כמו משוגע" בזמן הבידוד, ומשתמש יותר מאי פעם בחדר הכושר המושקע והמגרש הגדול שבנה בביתו.

"הוא מתאמן עם הבן שלו כמו משוגע, לפחות 4-5 פעמים בשבוע. נראה שהאש שלו לא כבתה למרות שהעונה נפסקה", סיפר גרין, שנמצא בקשר רציף עם לברון בזמן הפגרה. לטענתו, לברון אף מוודא שיתר שחקני הלייקרס שומרים על כושר ומשתדל לדאוג גם לשחקנים עם פחות אמצעים משלו להתאמן בחדר כושר מסודר ובמגרש מסודרים.

גיף לברון ג'יימס. Giphy
גיף לברון ג'יימס/Giphy

"ברון מוודא אותנו, בודק שיש לנו כל מה שאנחנו צריכים, מנסה לסדר גישה לחדר כושר אם אין לנו כזו, ובכלל משאיר אותנו מגובשים בתקופה הזו", אומר גרין. "הרבה משחקני הלייקרס לא נמצאים בלוס אנג'לס, רובם נסעו להיות עם המשפחות שלהם בערים שונות ברחבי ארצות הברית, אבל כמעט כולם מצאו דרך לשמור על מסגרת כלשהי של אימונים, במגרש או בחדר כושר".

לאחרונה חשף לברון כיצד נראה אימון כושר שגרתי שלו, שכולל סטים ארוכים של תרגילי כוח וגמישות וסשנים קצרים של ספרינטים בהליכון. אימון ממוצע שכזה לוקח בין שעתיים וחצי לשלוש שעות. כאמור, בזמן הבידוד לברון עורך בין ארבעה לחמישה אימונים כאלה בשבוע.

בין אם העונה תחודש או לא, יש מי שמשוכנע שלברון בן ה-35 ראוי לזכות בפרס ה-MVP. אחד מהם הוא ג'ייסון טייטום, שאמר אמש: "אני חושב שהייתי נותן את התואר ללברון. הם היו הקבוצה מספר אחת, מקום ראשון במערב, הוא קלע 25 נקודות למשחק, הוביל את הליגה באסיסטים. להיות כל כך טוב בגיל זה, לשחק ברמה הזו...הוא היה חייב לזכות".

באופן לא מפתיע, גם בלייקרס תמכו במועמדות של לברון ל-MVP וג'ארד דאדלי, אנתוני דייויס ופרנק ווגל טענו שהוא זה שצריך לזכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully