וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן מורי: "קברניטי קבוצות ליגת העל בורחים, הכדורגל על סף גסיסה"

בלם בני יהודה בפייסבוק: "לא רואה מי לוקח אחריות. השרה עסוקה בטלפונים לציפי שביט ודודו טסה. מצפה שמישהו ילחם עבורנו הספורטאים"

צילום מסך

בווידאו: דברי פרופ' גרוטו בוועדת הקורונה בכנסת

ההערכה של פרופסור איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, לפיה לא ניתן יהיה להחזיר את הספורט התחרותי לפעילות בחצי השנה הקרובה, עוררה סערה גדולה בקרב אנשי הכדורגל הישראלי.

אחרי התגובות מצד המנהלת וכמה מראשי הקבוצות, פרסם הבלם דן מורי את דעתו בנוגע למצב ולמצוקת הספורטאים. שחקנה של בני יהודה כתב: "נראה שהקורונה תישאר איתנו לכמה חודשים טובים וצריך לחשוב איך מחזיקים את הספורט לחיים. כמו חולה מונשם ומורדם, כך גם מצב הספורט בישראל. להגיד לא לספורט משמע כניעה למגיפה הזו. כפי שנלחמים בכל שאר התחומים בכל האמצעים האפשריים, אני מצפה מהמדינה שלי להילחם עבורנו הספורטאים בכל דרך אפשרית. הכדורגל וענפים רבים על סף גסיסה".

הפוסט של דן מורי 1. מתוך פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של דן מורי 1/צילום מסך, מתוך פייסבוק
הפוסט של דן מורי 2. מתוך פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של דן מורי 2/צילום מסך, מתוך פייסבוק

עוד כתב מורי: "אני רואה איך קברניטי הקבוצות בליגת העל בורחים זה אחר זה מהענף שלנו. אלונה, איזי, יואב... אני לא רואה מי לוקח אחריות, מי נותן תשובות. תיק התרבות והספורט לצערי נשאר דומם, לא משמיע קול ומשלים עם רוע הגזירה כמו שהיא. אני לא רואה את שרת התרבות שלנו נמצאת בוועדות ומנסה לשרת את האינטרסים שלנו. היא כנראה עסוקה מדי בטלפונים לציפי שביט ודודו טסה בהכנות לטקסי יום העצמאות במתכונת של משחקי רדיוס. אני קורא למשרד הספורט ומשרד הבריאות לקחת יוזמה ולהיות יצירתיים בגיבוש תוכנית לחזרת הספורט, ויפה שעה אחת קודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully