וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער הצעיר שוחרר מקבוצתו ושם קץ לחייו: "זה על ראשי המועדון"

אלכסיס פרליני, שוער ארגנטינאי בן 19 שהשתייך לקולון סנטה פה, התאבד לאחר שלא קודם לקבוצה הבוגרת. אביו: "אני לא יודע מה קרה, אני פשוט שבור"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

אלכסיס פרליני היה שוער צעיר שסיים את גיל הנוער וחלם להגיע לקבוצה הבוגרת של קולון סנטה פה, המשחקת בליגה הבכירה בארגנטינה והגיעה לגמר גביע סודאמריקנה בשנה שעברה. אלא שבקבוצה החליטו לשחרר את פרליני בן ה-19, שהתקשה לשאת את הבשורה ולדברי אביו שם קץ לחייו.

אלכסיס פרליני. מתוך טוויטר, צילום מסך
הפרטים עדיין לא ברורים. אלכסיס פרליני/צילום מסך, מתוך טוויטר

"הבן שלי אלכסיס פרליני, התמנון, נטל את חייו ביום רביעי", כתב האבא אריאל פרליני בפייסבוק. "בקולון החליטו לשחרר אותו, אבל עשו את זה בלי לתת לו זמן לחתום במקום אחר. ארסנאל ופלאטנסה רצו אותו, אבל זה לא היה אפשרי. אני לא יודע מה בדיוק קרה, הוא היה בסדר בבית עם המשפחה והחברה שלו. אלוהים, אני לא רוצה שזה יקרה לאף אחד אחר, בטח לא לילדי המועדון. ראשי קולון צריכים לדעת איזה נזק הם גורמים לילדים האלה. זה עליהם".

האב הוסיף: "את הבן שלי, אותו אהבתי ואוהב לנצח, כבר אין דרך להחזיר. אני רק מקווה שהוא נמצא במקום טוב יותר ושיום אחד אוכל להיות שוב לצדו. מצטער, אנשים, אני פשוט שבור. תשמרו על הילדים שלכם, תודה לכולכם".

על פי הדיווחים בארגנטינה, אירוע ההתאבדות שפרטיו לא ברורים התרחש ביום רביעי שעבר, אבל פורסם רק ביממה האחרונה. מקולון לא נמסרה כל תגובה או הודעה רשמית בדבר מותו של פרליני.

  • עוד באותו נושא:
  • התאבדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully