וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "תנו לנו לחדש את הכדורגל, ותראו שזה יעזור למדינה"

מאמן נבחרת איטליה ענה לביקורות על הכוונה לחזור לאימונים בתוך שבועיים: "הגיע הזמן להחזיר לעצמנו את החיים, הספורט מעניק אושר לאנשים, זה יסייע לציבור פסיכולוגית"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן במדי האמברבי

עולם הכדורגל כולו נושא את עיניו לעבר איטליה, בתקופה שבה כל ליגה מתכננת איך ומתי תוכל לחזור לפעילות בצל התפרצות נגיף הקורונה, ובארץ המגף מנסים לשדר אופטימיות. במדינה האירופית שספגה את הפגיעה הקשה ביותר מהנגיף סימנו את ה-4 במאי כתאריך העדכני בו יוכלו הקבוצות לשוב לאימונים, בשאיפה שבסוף מאי כבר יוכלו להתחדש משחקי הליגה.

מאמן נבחרת איטליה, רוברטו מאנצ'יני, התייחס היום (ראשון) בראיון ל-"קוריירה דלו ספורט" למצב הרגיש במדינה ואמר: "אני מקווה שנוכל לחזור לחיים נורמליים בקרוב, וכל זה יישאר רק בתור זיכרון איום. אני מרגיש שהגיע הזמן להקל על ההגבלות כדי להחזיר לעצמנו את החיים, אך כמובן באופן שונה מזה שהורגלנו אליו. במשך כל התקופה הזו בה העסקים סגורים הדיכאון הולך וגובר בציבור, והאנשים פשוט עייפים מזה".

רוברטו מאנצ'יני מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
"זה הזמן להקל על ההגבלות". רוברטו מאנצ'יני/רויטרס

"לספורט יש ערך חברתי", הצהיר מאנצ'יני, שהוביל את הסקוואדרה אזורה המתקאמבקת לקמפיין מושלם במוקדמות יורו 2020 עם 10 ניצחונות ב-10 משחקים ויחס שערים של 4:37 אחרי שהחמיצה בבושת פנים את המונדיאל האחרון. "הספורט מעניק אושר לאנשים, והוא יעזור למדינה שלנו ברמה הפסיכולוגית".

על הביקורות על הכוונה לחזור לשחק אמר מאנצ'יני: "מבחינתי גם ספורט שכולל מגע הוא לא מסוכן. אפשר לספור על יד אחת את מספר הכדורגלנים שנדבקו במשחק, בטח ברמות הגבוהות. אצטדיוני הכדורגל הם ענקיים, ויש מקום לכולם להתאמן, במיוחד במועדונים הגדולים בהם יש מספר איזורי אימון במתחם האימונים. תנו לנו לחדש את הכדורגל ותראו שזה יעזור לאיטליה. ברגע שנוודא ש-500 שחקני הסריה A לא נגועים בנגיף, לא יהיה סיכון כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully