וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: באינטר מבטיחים - לאוטרו מרטינס יסרב לברצלונה ולריאל מדריד

סגן נשיא אינטר טוען שהארגנטינאי מרגיש בבית, אובמיאנג צריך לעזוב את ארסנל לקבוצה עם "יותר שאיפות", חאמס רודריגס בדרך החוצה מריאל מדריד, פול פוגבה יחזור ליובנטוס. וגם: האם לואיס סוארס היה על סף מעבר סנסציוני לאורוגוואי?

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. רויטרס
באינטר הוא סמל. מרטינס/רויטרס

* פייר אלן מונגנגי, נשיא ההתאחדות לכדורגל של גאבון, טוען שכדאי לבן ארצו פייר אמריק אובמיאנג לעזוב את ארסנל לקבוצה עם שאיפות רציניות יותר: "אני לא רוצה לומר שארסנל קבוצה בלי שאיפות, אבל לארסנל אין שאיפות גבוהות כמו שיש למועדונים אחרים באירופה. כך שאם פייר יוכל להבטיח חוזה בקבוצה עם יותר שאיפות, הוא ללא ספק יוכל למצוא את מקומו שם. מבחינה אישית, הוא ללא ספק בין הטובים בעולם, אבל אני מציע לו להמשיך לעבוד ולמשוך את תשומת הלב של המועדונים הכי גדולים בעולם עם המטרות הגבוהות ביותר".

* סגן נשיא אינטר, חאבייר זאנטי, מתעקש שכוכב הקבוצה לאוטרו מרטינס יישאר, על אף העניין מברצלונה ומריאל מדריד. לאוטרו בן ה-22 כבש 16 שערים העונה. על פי דיווחים בספרד, הוא כבר סיכם בברצלונה. זאנטי טוען: "אני רואה אותו מאושר באינטר, הוא מזוהה עם המועדון, אנחנו מאמינים בו, אני רואה את העתיד שלו פה".

) סבסטיאן אבראו טוען שלואיס סוארס היה קרוב לעזוב את ברצלונה בדצמבר ולחזור למולדתו אורוגוואי על מנת לשחק בנסיונל, קבוצתו הראשונה, כדי שיוכלו להיות ביחד. "בדצמבר היה לי סיכוי גבוה להפוך למאמן נסיונל", אמר אבראו, לשעבר בין השאר בבית"ר ירושלים, החלוץ ששיתף פעולה עם סוארס בנבחרת אורוגוואי, "דיברתי עם סוארס ואמרתי לו, 'תראה לוצ'ו, זה לא קונקרטי כרגע, אבל זאת אפשרות... מה המצב שלך? מה עושים? והוא אמר לי, 'אם אתה תהיה המאמן, תן לי לדבר עם סופי (סופיה בלבי, אשתו של סוארס), לדבר עם המשפחה שלי, תמיד אמרתי לך שאם אתה תהיה המאמן, אני מוכן לחזור'. עבור לואיס לחזור לנסיונל זה אתגר, זה משהו שתמיד ריגש אותו".

עוד בוואלה!

סגן הנשיא ש"סרח" מתגרה בברצלונה: "קדימה, תתבעו אותי, אל תאיימו"

לכתבה המלאה
ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
יחזור לאנגליה? ג'יידון סאנצ'ו/רויטרס

* על פי "אס", חאמס רודריגס קרוב מאי פעם לעזוב את ריאל מדריד. הקשר הקולומביאני לא בתוכניות של זינדין זידאן וכבר מגשש אצל מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס, שתי קבוצות שהביעו בו עניין בעבר. בניגוד אליו, גארת' בייל שאף הוא לא רצוי על ידי המאמן לא מתכוון לעזוב את ריאל ונחוש לקבל את מלוא הכסף שהובטח לו בחוזה עד 2021.

* על פי דיווחים באיטליה, פול פוגבה רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בקיץ והאופציה הראשונה מבחינתו היא האקסית יובנטוס. השיחות על האפשרות של קאמבק כבר נידונו בין ראשי הגברת הזקנה לבין סוכנו של הקשר מינו ראיולה.

* על פי דיווחים באנגליה, ג'יידון סאנצ'ו "פתוח לאפשרות" של מעבר למנצ'סטר יונייטד בקיץ. הכישרון האנגלי בן ה-20, שמככב כבר עונה שנייה במדי בורוסיה דורטמונד עם ספרות כפולות בשערים ובישולים, נמצא על הכוונת של כמה קבוצות בכירות, כאשר דורטמונד לא ממהרת למכור ודורשת מעל 120 מיליון יורו.

* אחרי שמונה שנים, נראה שאינטר חושבת על היום שאחרי סמיר הנדנוביץ'. השוער הסלובני כבר בן 35, ולמרות שנשקלת אפשרות להאריך את חוזהו עד 2022, הנראזורי מכינים עתודה וסימנו את חואן מוסו הארגנטינאי, שוערה בן ה-25 של אודינזה. גם צ'לסי ומילאן הוזכרו בעניינו, כשסכום ההעברה מוערך בכ-30 מיליון יורו.

* אחרי ההודעה של רלף רנגניק כי הדיווחים על סיכום שלו במילאן לא נכונים, באיטליה טוענים כעת כי אונאי אמרי הוא המועמד המוביל להיות מאמן הקבוצה במקום סטפנו פיולי שלא צפוי להמשיך.

* רוני לופס, הקיצוני הפורטוגלי שלא מצא את מקומו בסביליה וקיבל רק 87 דקות ליגה מאז שנרכש ממונאקו תמורת 20 מיליון יורו, עשוי לעבור בקיץ לפנרבחצ'ה הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully