וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן הנשיא ש"סרח" מתגרה בברצלונה: "קדימה, תתבעו אותי, אל תאיימו"

המאבקים הפנימיים בבארסה נמשכים: אחרי שטען לשחיתות בצמרת המועדון ואוים בתביעה, אמילי רוסאוד טוען - יש בידיי הוכחות חותכות. וגם: סוכנו של לאוטרו מוסיף שמן למדורה

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חוזרת לשגרת אימונים תחת ההגבלות החדשות

סגן נשיא ברצלונה לשעבר אמילי רוסאוד, שהיה אחד משישה חברי הנהלה שהתפטרו השבוע בעקבות סכסוך עם הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו, ממשיך לטעון: הנהלת המועדון מושחתת מהיסוד.

אמש האשים רוסאוד את ראשי המועדון בכך שהיו אחראים להפצת החשבונות הפיקטיביים שהכפישו את שחקני הקבוצה ברשתות החברתיות. התגובה של ברצלונה לא איחרה לבוא, ובהודעה רשמית היא איימה על רוסאוד בתביעה וקראה להאשמות שלו "בלתי מבוססות".

אבל מסתבר שזה לא מרתיע את רוסאוד. בראיון שהעניק הבוקר (שבת) לכלי התקשורת בברצלונה, הוא התעקש שיש בידיו הוכחות חותכות ובלתי ניתנות לערעור על מעורבותה של ברצלונה בפרשת החשבונות הפיקטיביים. על פי ההערכות, "ההוכחות" הללו קשורות לפרסומים שפגעו בשמו הטוב של ליאו מסי.

"איום בתביעה הוא שום דבר. אני משוכנע שזה רק איום", אמר. "הדברים שאמרתי היו מגובים היטב, יש לי הוכחות לכך ואין לי שום כוונה לחזור בי ולהתנצל. אם המחלקה המשפטית של ברצלונה תברר הכל לעומק, היא תראה שאין שום בסיס לתלונות נגדי. אז קדימה, תתבעו אותי, זה בכלל לא יפריע לי. אם זה מה שאתם רוצים, לכו על זה".

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. GettyImages
אופרת סבון שלא נגמרת. נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו/GettyImages

במקביל, הביקורת על רוסאוד, שהוגדר ב"ספורט" הקטלאני כ"סגן הנשיא שסרח", נמשכת. סגן ברצלונה לשעבר ג'ורדי מסטרה אמר הבוקר ש"ההאשמות שלו רציניות מאוד. אם מה שהוא אומר מגובה בעובדות, הוא צריך ללכת ולהגיש תלונה למשטרה - לא לפזר רמזים לתקשורת. דברים כמו שהוא טוען שקרו בחדרי חדרים בברצלונה לא יכולים לקרות ללא תיעוד מסודר, בלי שום מסמכים. בגלל זה אני מתקשה להאמין לו".

במקביל, ממשיכה ברצלונה בניסיונות החיזור אחרי לאוטרו מרטינס. סוכנו של חלוץ אינטר הודה אמש שלמרות שמרטינס מרוצה באינטר, האפשרות לשתף פעולה עם ליאו מסי בברצלונה קורצת לו. "מי לא רוצה לשחק עם השחקן הטוב בעולם? לא יפתיע אותי בכלל אם ברצלונה באמת רוצה אותו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully