וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרע בהנהלת ברצלונה: המועדון הכחיש את האשמות השחיתות ומאיים לתבוע

אחרי התפטרות ששת חברי ההנהלה והטענות הקשות מצד רוסאוד, בארסה הגיבה בצורה רשמית: "האשמות בלתי מבוססות, ההתפטרות היא תוצאה של רה-ארגון בהנהלה"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

הרוחות בברצלונה ממשיכות לסעור בעקבות התפטרות ששת חברי ההנהלה והאשמותיהם על שחיתות בצמרת המועדון. אמילי רוסאוד, אחד מסגני הנשיא שהתפטר מתפקידו, טען הבוקר (שישי) כי הפצת החשבונות הפיקטיביים שהכפישו את שחקני הקבוצה ברשתות החברתיות, נעשתה על ידי צמרת אנשי המועדון. "מישהו שלח ידו אל התיבה", אמר רוסאוד. "לא יכולנו להתעלם מזה".

שחקני ברצלונה, תמונה קבוצתית. GettyImages
מי אחראי להשמצות נגדם? שחקני ברצלונה/GettyImages

בתגובה לטענות הללו, פרסם הערב (שישי) המועדון הודעה רשמית ובה נכתב: "על רקע ההאשמות הקשות והבלתי מבוססות שהשמיע הבוקר אמילי רוסאוד, מועדון הכדורגל ברצלונה מכחיש נמרצות כל פעילות שהוגדרה כשחיתות ושומר על הזכות לפעול באמצעים משפטיים. נושא הרשתות החברתיות נבחן על ידי חברה חיצונית ואנחנו ממתינים למסקנות החקירה, לאחר שהעמדנו לרשותה את כל האמצעים.

"לסיום, התפטרות חברי ההנהלה הגיע לאחר החלטה לבצע רה-ארגון בהנהלה, במהלך שקודם על ידי הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו ויושלם בימים הבאים. המהלך נעשה במטרה להתמודד עם האתגרים של סיום הכהונה בצורה הטובה ביותר ולסייע למועדון להתגבר על השלכות משבר הבריאות העולמי".

על פי "אל מונדו דפורטיבו", הקרע בהנהלה הוא עניין שנמשך כמעט חודשיים, מאז דרישת רוסאוד ואנשיו להקדים את הבחירות. בעיצומו של משבר הקורונה והוויכוח עם השחקנים בנוגע לקיצוץ השכר, ברתומאו חש כי יש הדלפות מכוונות מתוך ההנהלה נגד השחקנים, דווקא אחרי שדיבר עם הקפטנים והגיע להסכמות, וכיוון לחבורת רוסאוד.

ב"ספורט" נטען כי הדיווחים על "בארסה-גייט", אותה פרשת הכפשות ברשתות החברתיות, הציתה את האש וגרמה לרוסאוד לדרוש ועדת ביקורת, מה שהכעיס מאוד את ברתומאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully